Bruk aluminiumklorid, du får det på apoteket. Funker som en drøm. Jeg svetter ikke helt ekstraordinært mye selv, men nok til at jeg vil bruke det for å ikke få noen svettemerker i grå tskjorter og blå skjorter osv. En runde med alu.klorid i uken så kommer det ikke en dråpe ut de neste 5-7 dagene. Stopper dog ikke svetten, bare flytter den til rygg/skritt osv, men det er verdt det for meg, da det ikke blir spesielt mye der heller. Det du for all del ikke må gjøre er å bruke det der også, for da begynner svetten å ha få steder å komme ut.
Kan svi litt mens man har det på (over natten) så bruk det en dag du kan sitte oppe lenge og være stuptrøtt når du legger deg, for det kan være vanskelig å sovne om ikke. Noen får litt annerledes hud der de bruker det, litt tykkere eller noe, jeg merker ikke det. Bruk en saks eller en hårklippemaskin og trim ned armhulehårene til ca 1-3 cm først dog, da virker det bedre for det kommer til all huden. Bonus er at ikke håret stikker ut når du er i singlet/bar overkropp.