Date i Oslo. Tips?!

Started by TRStones, July 19, 2012, 20:05:42 PM

Previous topic - Next topic

TRStones

Heya!

Skal møte en svensk jente som jeg møtte ute i Oslo forige lørdag. Også er jeg rimelig usikker på hva jeg skal finne på for oss.. Skal møte hun i morgen, i Oslo.

Har lyst til å henge med hun hele dagen, men vet ikke helt hva vi kan finne på. Og hun forventer at jeg har en plan for morgendagen :S
Noen forslag?

Setter pris på alle svar :)

Jungeldyret

Kaffe, gå en tur på aker brygge. Shopping, parken, minigolf, gocart.

Gjør akkuratt hva du vil :)

QueenB

^^enig.

+ astrup fearnly-museet? botanisk hage? det uteseted hvor man kan splle flipperspill, hva heter det igjen, Tilt?
spasertur hvis fint vær? med is/kaffe/smoothie i hånda?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Voltaire

En rigid plan trenger man ikke nødvendigvis, men muligheter er jo smart. Er jo fint å starte med en kaffe og prate litt, og så gi seg ut på videre eventyr etter hvert som det passer seg.

Sondre GV sa på podcasten at selve aktiviteten ikke er så viktig. Det viktigste med en date er jo å bli bedre kjent med hverandre, og siden hun mest sannsynlig allerede er interessert (hun har jo takket ja) er det bare å prøve å finne ut om hun er noe for deg.

En annen ting som kan være litt dumt med å legge fram en lang plan for første date, er den låste situasjonen det gir. Om enten av dere plutselig skulle finne ut at den andre ikke var noe for en, blir det vanskelig å avbryte uten at det er kleint.

Go with the flow; det går sikkert bra :)

TRStones

Takk for hjelpen folkens :)
Vi tok det på sparket. Noe som førte til grilling og pils i frognerparken, kaffe på en koselig café. Og endte med film hos hun. Alt i alt en bra dag :)

Mr.Brightside

Når du sier film - men du da film?
Rise and rise again, untill lambs become lions

TRStones

Hehe... Ja mener da film og kos++

QueenB

uuuuh, kult! dine dates er bedre enn å henge på botanisk hage, lissom :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

TRStones

Hehe ;) jeg sjekka faktisk ut botanisk hage på nettet før jeg dro. Og det så jo nice ut! men jeg er så lite kjent i Oslo, så gadd ikke å gå meg vill for å lete xD Kanskje neste gang :)