Kom til Bergen!

Started by Stemning, July 21, 2012, 19:31:17 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Jeg syns det var kjekt da vi fikk besøk av Ananas i Bergen, og nå flytter hun jo hit så nå får vi forhåpentligvis sett henne fra tid til annen. Er det flere som vil komme en tur før sommeren er over og treffe og gå ut med oss en dag eller to? Har tre ledige rom hos meg frem til ca 12. august, samt en lang og en kort sofa.

Kommer det flere hadde vi kunne kalt det GV-Forumets Landstreff 2012 (med forbehold om "lov" ;D). Og selvsagt gjentatt det årlig. Woop!

Mr.Brightside

24. Juli tar jeg turen oppover. Så flytter jeg opp når studiestart nærmer seg :)
Rise and rise again, untill lambs become lions

Tingles

Jeg har og en sofa som står ledig om nettene, varmtvann i dusjen og til og med speil på badet. Ingen unnskyldninger nå lenger :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Habbi

Kommer til Bergen igjen i begynnelsen av august  :)

smurf

Jobber i Bergen i sommer, ferie nett no, men tilbake igjen på søndag, er hypp på å ta ein tur ut neste veke. Sjekka ut no stress? fet plass i skoskredet som opna i sommer, våre der eit par ganger og bra stemning og masse chille jenter i alderen 22-28, ellers har eg våre på caos eit par ganger og, masse bra chicks der. Lille har eg ikkje sjekka ut i sommer, men budde i bergen før og gidder ikkje stå i kø 20 min for å gå ut.

Hypp på å hooke opp med noken her ein kveld, mine kompiser er meir gira på rus enn damer så er blitt skuffendes lite poss i sommer

Escobar

Kommer selv tilbake til Bergen tidlig August. Oppdaget Gode Vibber nylig og er dermed relativt ny på forumet. Hadde vært gøy å dra ut en gang eller to med folk som har drevet med dette litt lengre :)

Jeagle

bergen til neste helg på meg.
å være eller ikke være

Stemning

Quote from: Ananas on July 31, 2012, 01:29:03 AM
Jeg kommer til Bergen 7. august :D

Lol old news. Slutt å vær så tryhard da.

Jeagle

hei alle bergens gutter og jenter, siden jeg nå er tilbake i bergen igjen så lurer jeg på om dere har lyst eller anledning og stikke ut en tur på fredagen?
å være eller ikke være

Stemning

På fredag er jeg på hyttetur, og imorgen er det noe bursdagsgreier. Så det er nok nok for min del denne uken. Men se ikke bort ifra at det blir bra fremover!

Tingles

Jeg jobber hele helgen så blir nok ikke noe for meg heller :(
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Escobar

Jeg har anledning til å dra ut hvis det skulle bli noe av.

Jeagle

Quote from: Escobar on August 07, 2012, 12:13:02 PM
Jeg har anledning til å dra ut hvis det skulle bli noe av.
jeg og en kompis skal ut om du vil være med.
å være eller ikke være

Escobar

Oi, så ikke posten din før nå. Hadde sikkert vært gøy. Another time !

Jeagle

haha:p vel blir alltids en sjangse til. er som regle ute vær helg
å være eller ikke være