Quote from: Toshi on August 06, 2012, 08:26:06 AM
Blir du aldri fornøyd?
hvem, jeg?
takk for mange gode svar! for å oppklare en del ting: nei, jeg vet ikke om jeg er interessert i forhold enda. jeg liker å ta ting som de kommer, er ganske avslappet person. liker heller ikke å stresse med barn, og stakittgjerde og volvo har jeg aldri ønsket meg. og jeg hater hunder
så jeg er ingen typisk jente, sånn sett. det viktigste for meg er å leve livet her og nå, ha det fett, utvikle meg, se verden. og alt dette sa jeg til han også, fordi han spurte.
og jeg har tenkt å treffe han igjen, så klart. likte han kjempegodt. akkurat min type, og dem finnes det få av! jeg liker best badboy-outsider-typen, som i tillegg er kjekk, sympatisk og gir faen i hva andre måtte mene. de fleste gutter er jo ikke sånn....
jeg kommer nok til å ha sex med han etterhvert, fordi han er sykt digg, og det hadde vært synd å la være. men kanskje ikke med en gang, for jeg trenger å føle meg tryggere på han før jeg har sex. elelrs blir sexen dårlig. men jeg er ikke en jente som lett blir "lurt" eller såret, så jeg er ikke redd for det i det hele tatt. klarer fint å passe på meg selv.
grunnen til at jeg lagde tråden, var for å få hjelp til å tolke han bedre! er dette for godt til å være sant? bare veldig nysgjerrig.
uansett er jeg klar for en bad romance
det som måtte skje, det skjer!