[skriver nesten bare for å skrive nå.. Ikke noe nytt her
]
Men altså dette høres ut som en ordentlig herlig fyr hvis han har gode intensjoner med deg! Men vi kan vel ikke feie det faktumet under matta at menn som oppfører seg SÅ kjekk som du beskriver ikke har omfattende erfaring med jenter og sjekking, det finner jeg lite trolig. Håper for din del at han har gode intensjoner eller i hvertfall er ÆRLIG om sine intensjoner.
Hans intensjon kan være å ha sex med deg og samtidig være fixed på at dere ikke kommer til å ha noe ordentlig forhold. Da synes jeg det fra mitt moralske ståsted at det er dårlig gjort om han begynner å plante ideer i hodet ditt og sende bevist ut signaler om at han ser deg som en potensiell kjæreste, noe du ønsker slik jeg forstår det, noe han også kanskje ser og bevist utnytter for egen vinning (sex sex sex). Han vil da kanskje si ting som tolkes som at han ønsker en kjæreste og at denne kanskje er deg..
Problemet er jo at han opptrer sånn om intensjonen er å bli kjæreste med deg også...
Det er virkelig stygt om du spør om hans intensjoner og han skjuler sin intensjon med å lyge for å fortsatt kunne oppnå målet sitt (sexxx og kun det) og du ønsker og forventer noe mer, og ikke ser mye egenverdi i sexen..
Det kan også hende at intensjonen er at han er på jakt etter en bra kjæreste, og at han så noe genuint intressant i deg og lurer på om du kan være potensielt kjærestemateiale, og ønsker å finne ut mer om deg. Osv blabla..
... Poenget som druknet, er at jeg tror intensjon er vanskelig å lese. Men den kan også endres som nevnt over. Men greit å få avklart om hans intensjon samsvarer med din, ellers kan det fort bli en trist affære...
GV lærer vel å lese guttas intensjoner regner jeg med. Eller noe i den duren?
Kjekke gutter har alternativer, det vet vi. Trylle frem nye jenter er ikke noe problem. Dette gir dem superkrefter, om de velger å være superhelt med gode intensjoner eller superskurk med dårlig er opp til dem, jeg tror det er vanskelig å spotte for jenter flest, men siden du henger her inne har du jo tross alt en fordel.. Spørsmålet er om du klarer å lukte intensjonen og kanskje endre den...