Første PM fra Autowin:
(poster dialogen vår her, kanskje det er flere som synes det er interessant):
Det virker som du er en selvsikker jente, du er voksen, og du styrer ditt eget liv, du virket også i en periode ''ekstra verdifull'' da du skrev offentlig her, at du ikke ville møte folk fra nettet, og ikke gutter generelt. Da har jeg bare ETT spørsmål til deg i hovedsak; Hva var det med denne gutten, som gjorde at du endret alle meninger du sto for, og droppet all stoltheten du hadde? Jeg følte meg litt skuffet da du skrev dette, fordi det forvirrer meg enda mer, generelt på hvordan jenter fungerer. Hva var det eksakt han gjorde, for å få en ellers så kravstor jente til seg? Var det måten han så på deg på? Kom han forfra eller bakfra når han sjekket deg opp første gangen? Hadde dere sett hverandre før han kom opp til deg, så du var bevisst på dette? Hvordan tekstet han? Var det genetisk fysiske utseende en avgjørende faktor, osv. osv.?
Men igjen. Hvis du går fra dette ''eventyret'' skuffet til slutt, ikke kom og si at jeg og forumet ikke advarte deg. Uansett om han player deg eller ikke, så må han jo ha gjort mye riktg? Kroppspråk? Fysisk kontakt? Esklaring? Dagsform? Slike mennesker som får de antatt dyreste gullklokkene til ekstrem lav rabattpris, er folk jeg hater, fordi jeg ikke er på det nivået selv. Men samtidig elsker, og ser opp til, fordi jeg nettopp kan lære noe av det.
Auto kan poste svaret mitt når han gidder