Quote from: Dev on August 13, 2012, 20:17:07 PM
Er det noen av dere som har hvert på BC som har fortalt det til f.eks en kjæreste dere har fått, eller andre venner? Hvordan gikk det? Jeg ser for meg at jeg ville blitt veldig irritert om jeg hadde hatt folk rundt meg som snakket negativt om dette, lurer på om jeg hadde gjort vondt verre om jeg hadde prøvd å argumentere imot.
Hvis folk du kjenner spørr hvordan du har endret deg så plutselig, bør man lyve og si at det bare plutselig gikk et lys opp for deg?
Jeg har fortalt både venner og min kjæreste om dette. Da jeg først fortalte det til vennene mine var responsen blandet.
Jeg fikk høre
"hvorfor gidder noen bruke penger på det, er det vits!?"
"det er jo helt idiotisk, jeg trenger ikke noe kurs for å få damer!"
Dette var kommentarer jeg fikk av venner som ikke har så veldig mange jenter i livet, og noen som faktisk har det.
Men, etter hvert fikk jeg kommentarer om at de skjønner hvorfor jeg gjor det, og at jeg hadde utviklet meg i riktig retning.
Jeg var mer sosial, inkluderende, kjekkere å være med, og de klarte se at jeg hadde mye mer jenter i livet mitt. Jeg tror mange av dem var sjalu på meg på grunn av jeg faktisk turte å gjøre dette. I dag har jeg to andre kamerater som har tatt bootcamp, og i starten var disse to sterkt i mot det.
Kjæresten min hadde alltid en liten anelse, og det kom aldri som et sjokk for henne at jeg hadde satt meg inn i sjekking. Hun støtter meg for det og det har ikke ført med seg noe negativt i det hele tatt at jeg fortalte det.