Quote from: George on August 26, 2012, 12:54:57 PM
Selvfølgelig er det sånn. Er ca 20% av mennene som har de 80 prosent beste damene. Er 1/4 menn som aldri får unger, mens alle damer får det. Dette tar ikke engang høyde for mørketallene der folk tror de har barn, mens de egentlig tar vare på en annen manns barn. Har selv hatt sex med damer i forhold og som har vært gift, kan ha blitt barn av det da det har vært ubeskyttet sex ved noen anledninger. En undersøkelse i England viste jo at 10% av alle barn var gjøkunger så er faktisk ganske få gutter som får reprodusere seg i dagens samfunn. Har jo og vært flere artikler om det at status menn resirkuleres. Altså de får barn med ei dame skiller seg og får barn med ei ny. Ingen menn vil jo ha ei dame som har barn fra før og oppdra andre menns barn så menn og kvinner er veldig forskjellig biologisk. Utseende har og vanvittig mye å si for hvor draget man har. Ja man kan bli flink med damer med et normalt utseende,men det krever jævlig mye jobb! Vet ikke åssen gutta i GV ser ut, men se på aktører som Dating adventure og GC. De nye instruktørene altså den yngre garde er gutter som ser veldig bra ut og skal være i stand til å dra damer så lenge de gidder å prøve og ikke sitter i et hjørne og drikker seg dritings hele kvelden. Har aldri forstått at folk vil betale penger for Bootcamp for å se en fyr som ser veldig bra ut dra damer.... Hva er vitsen? De ville dratt damer så å si uansett. Har forstått det slik at GV gutta er mer average Joe's og dersom dette stemmer har de et mye bedre produkt. Av alle PUA'er er Style min favoritt av den enkle grunn at han er lav, skalletm, spinkel og lite ansiktspen, da må man ha sykt bra game for å trekke gjennomsnitts jenter og VANVITTIG bra game for å trekke topp jentene.
Angående gutter som ser bra ut, og din oppfatning av at de får damer uansett:
Selvsagt vil flotte gutter som klarer å føre en samtale og ta initiativ (ja man må fremdeles gjøre ting som å ta henne med hjem, det er ikke alle kjekke som "tør" eller "kan") få med seg et eller annet hjem. Det betyr ikke at kjekke gutter ikke vil ha draget på bedre og flere damer enn de har. Jeg vet at jeg kan "pule hver kveld", men da blir det jo jenter som er langt mindre pene og kule enn de jeg
vil ha. Så jeg jobber med meg selv for å øke sjansene mine på de beste damene, de som jeg ikke får uten innsats, men som det viser seg at jeg får av og til. Jeg tenker at om jeg blir bedre med jenter enn jeg er idag, vil jeg kunne "få" dem oftere, og igjen ha større sjanse for å finne en som virkelig er noe for meg.
Det er litt som jenter, forholdsvis lett for dem å få "en eller annen gutt". Det å få drømmefyren som alle vil ha derimot... litt værre.