Skjønner ikke helt poenget med diskusjonen på de siste to sidene her. Så en kar du kjenner George drar damer fordi han er kjekk, en annen fordi han er kjent for å ha stor pikk. Det er fullt mulig disse tingene fungerer for dem men det betyr ikke at man ikke kan dra pene damer selv om man ikke er naturlig kjekk. At den ene tingen fungerer utelukker ikke at den andre tingen fungerer.
Det er fullt mulig at en gjennomsnittlig person kan sitte å snakke med en dame i 4 timer på et utested for så å miste henne i taxi køen til en hunk. Men det er like mulig at dama ignorerer hunken som prøver seg fordi hun føler en bedre connection med karen hun har snakket med en stund.
Quote from: George on August 27, 2012, 19:53:03 PM
Den klassiske: Utseende betyr ingenting, men klesstil, grooming og trening er veldig viktig. Dette er jo nettopp å si at ytre faktorer er avgjørende. En pen fyr som kler seg bra vil da være mye mer interessant for dama. Virker som alle tror at det å kle seg bra er noe mirakuløst. Er du ute på byen på et ok utested er det nesten ingen som kler seg dårlig, de aller aller fleste er bra kledd. Ellers lurer jeg på hva slags steder dere går? Hva er grooming? pusse tenna? Hva visst man har lite hår på hodet hva groomer man da? Trening... Visst kroppen er så viktig må jo ansiktet være det og, faktisk mye viktigere i en normal situasjon med mindre man sprader rundt å stranda. Ja man kan kommer over sitt nivå, men du skal ha noen grunnleggene faktorer angående utseende på plass også som man for å være i toppen.
Slik jeg ser det er det to typer utseende, det du er født med og det du kan gjøre med kroppen gjennom (hardt) arbeid. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du tenker her, du syter over at kjekkaser drar damer. Men så antyder du at du vet at man kan gjøre mye for å bli kjekkas hvis man jobber med det. For så å si at du absolutt må være født kjekk for å komme i toppen. Tror nesten jeg må splitte opp det du sa her.
Quote from: George on August 27, 2012, 19:53:03 PM
Den klassiske: Utseende betyr ingenting, men klesstil, grooming og trening er veldig viktig. Dette er jo nettopp å si at ytre faktorer er avgjørende.
Ja ytre faktorer er avgjørende, men hvordan du ser ut fra fødsel har lite å si med mindre du er på en ekstrem ende av skalaen. Dvs at de fleste gutter som syter over at bare kjekke karer drar damer har kun seg selv å skylde fordi de ikke har jobbet for å gjøre seg selv mer attraktive. Hvis du tror bare kjekke gutter dra damer så finn noen bilder av en hunk som ligner litt på deg så jobb for å se mer ut som han.
QuoteEn pen fyr som kler seg bra vil da være mye mer interessant for dama. Virker som alle tror at det å kle seg bra er noe mirakuløst.
Her kommer det veldig an på subjektiv smak, hvis en gutt har gjort det jeg skrev over for å bli attraktiv så vil han også være i pen kategorien. Da kommer det mer an på hvilken type gutt dama liker bedre. Eks hvis vi har David Beckham og Brad Pitt i samme rom så kan man ikke utelukkende si at alle damer vil gå for en av de fordi han er penere enn den andre. De er begge kjekke derfor vil andre faktorer ha mye mer å si.
QuoteEr du ute på byen på et ok utested er det nesten ingen som kler seg dårlig, de aller aller fleste er bra kledd. Ellers lurer jeg på hva slags steder dere går?
Her går det mye på detaljer. Har selv av og til fått hjelp av damer til å kle meg og handle klær, de ser små detaljer som jeg aldri ser som gutt. Dette har ledet til flere positive kommentarer og oppmerksomhet fra damer ute på byen. Det kan være ekstremt små ting som setter prikken over i'en i antrekket ditt.
For eksempel har mange gutter klær som ser bra ut men som ikke sitter bra på deres kropp. Jeg som gutt legger ikke merke til hvor bra klærne sitter på disse guttene, men jenter gjør det.
QuoteHva er grooming? pusse tenna? Hva visst man har lite hår på hodet hva groomer man da?
Tenna, huden, håret, negler, skjegget, barten, renslighet, etc...
Det er ikke nødvendigvis at det å gjøre dette bra gjør deg utrolig mye mer tiltrekkende, men heller at å gjøre det dårlig vil virkelig skremme bort noen damer. Eksen min sa til meg at en ting som var veldig viktig for henne var at gutter hadde ok stelte negler, han burde ikke bite negler og helst ha rene, korte negler. Hun synes stygge negler var så ekkelt at hvis en gutt feilet hardt på det punktet så ville ikke hun være interessert i han selv om han scoret høyt ellers.
QuoteTrening... Visst kroppen er så viktig må jo ansiktet være det og, faktisk mye viktigere i en normal situasjon med mindre man sprader rundt å stranda. Ja man kan kommer over sitt nivå, men du skal ha noen grunnleggene faktorer angående utseende på plass også som man for å være i toppen.
Vel da er spørsmålet, kan man kun få de mest attraktive jentene hvis man er den aller kjekkeste gutten til stede. Enkel måte å sjekke dette, dra til en bar, se etter de mest attraktive jentene og de mest attraktive guttene. Se så om noen av jentene kliner eller drar hjem med en gutt som ikke er blant de mest attraktive.
Sannsynligvis vil du fort finne at noen av de jentene du finner mest attraktive (subjektivt) vil kline eller dra hjem med mindre pene gutter. Du kan selvfølgelig lage unnskyldninger inne i hodet ditt for hvorfor dette skjer, eks. han var jo egentlig kjekk, han har sikkert stor pikk, jobber som lege eller er rik. Eller du kan akseptere at det er en mulighet for at utseende, penis størrelse, jobb og penger ikke har så mye å si som du tror.