Er selv helt uenig med det george og et par andre sier her, utseendet (det du ikke kan forandre på) teller veldig lite med mindre du er ekstremt hot eller ekstremt stygg. Hvis du ligger på gjennomsnittet kan du med trening, grooming og klesstil dra deg langt opp.
Det er også slik at personlig smak har mye å si, noen jenter liker for eksempel chubby gutter bedre enn muskelbunter.
Og for forhold vil personligheten din og andre ting ha MYE mer å si enn hvordan du ser ut (hvis vi antar at du ikke er utrolig stygg).
Quote from: George on August 26, 2012, 17:53:15 PM
Ja, men utgangspunktet har mye å si. Vil tørre å påstå at 5% av guttene er de alle jenter vil ha den øverste 5-10% av jentene får du ikke dersom du ikke er i denne kategorien. Du må være en gutt som har ALT for å få de aller aller beste. Hvorfor skal ei dame som kan få hvem som helst nøye seg med en gutt som har bra game? skal du ha de beste må du se genetisk bra ut! Du bør være høy, klassisk pen, ha høy sosial status, ha bra game og også mye penger. Vet mange i miljøet benekter dette, men det er sånn ting fungerer. Selvfølgelig kan man ha en lucky strike og være en normal mann og ha en knall kveld der alt klaffer og man får ei topp dame til sengs, men det vil neppe bli noe langvarig ut av det. Når jeg snakker om topp damer snakker jeg om damer som ser ekstremt bra ut, har gode utdannelser, er smarte og kule å være sammen med. Disse er det langt mellom og de er helt på toppen i pyramiden. Disse damene krever mer enn en mann som ser normal ut som har over snittet bra game.
Det der er nok bare slik det fungerer inne i hodet ditt, ta deg en spasertur rundt i byen på en solskinnsdag og se på parene som er ute å går. Da vil du se flere mindre pene personer som har utrolig attraktive kjærester (det fungerer begge veier).
Uansett, hvis du tenker at det er umulig for deg å få til noe med kjempe pene damer så vil det være umulig for deg å få til noe med de fordi du vil konstant lete etter problemer og grunner til at hun ikke liker deg.
Det at du nevner penger får meg til å tenke på alle de guttene jeg har sett på andre ikke sjekke forum som snakker om hvordan du må ha X for å dra damer. Bytt ut X med hva enn du vil... bil, muskler, flosshatt... Typisk tilfelle av at man ser det man vil se (som Kaizer allerede nevnte)
Personlig tror jeg eneste grunnen til at statistikken er slik som den er, (få gutter som drar mye damer, mange som ikke får noen dame eller barn) er fordi de fleste gutter ikke tørr å prøve. Og selv når de tørr å prøve så aner de ikke hva de skal gjøre.