Quote from: dagligvare on August 29, 2012, 14:01:29 PM
Quote from: deepArne on August 29, 2012, 13:42:34 PM
Er det kosthold eller seksuell seleksjon som har gjort at gjennomsnittshøgda til norske menn har gått opp 10 cm på 100 år? Dersom det er slik at det er ein seksuell seleksjon på høge menn, ville vi jo etterkvart blitt tre meter høge heile gjengen. Viss ikkje måtte det vere ei anna kraft som selekterer på låge menn. Då ville det blitt ein ulempe å selektere seksuelt på høge menn, og dermed ville dei som føretrekk høge menn blitt selektert vekk.
Eg har mykje meir tru på seksuell seleksjon på intelligens. Dersom det stemmer, har oppførsel mykje meir å seie enn utsjånad.
Man kan ikke bli høyere enn hva som ligger i genkodene våre. Det er en genetisk umulighet at mennesker skal kunne bli over 3 meter.
I dyreriket er det de største og kraftigste hannene som får parre seg, men det ligger en genetisk sperre i hvor store de kan vokse seg. Det er grunnen til at vi ikke har 2 meter høye løver selv om det konsekvent er de største løvene som har parret seg i tusener av år.
Seksuell seleksjon basert på intelligens? Ja, vi vet jo alle hvor mye damer for eksempel den gjennomsnittlige datanerden drar. Intelligens er ikke noe kvinner synes er tiltrekkende i seg selv. Derimot kan man skaffe seg sosial status med sin intelligens. Og DET er attraktivt.
Er selv blant landets 1% høyeste. Foreslår at vi prøver ut teorien om vi kan få avlet frem høye mennesker. Dere finner og sender pene høye jenter til meg, så kan jeg være første genrasjons avlingshest.
Og ja.. Høyde virker positivt.
Blir ofte sjekka opp, og får høre at DET er grunnen..
Likevel har jeg følt at jeg kanskje er for høy..
Jeg er programmert til å ikke bli fornøyd med noe annet enn en "10er" dette er en forbannelse siden jeg aldri blir fornøyd, men er også med på å drive meg fremmover..
Tror at jeg har potensialet til å få de beste damene hvis jeg jobber hardt med "gamet" mitt (jobber med meg selv), og den "troen" eller "livsløgnen" som jeg har gir meg motivasjon til å bli bedre, til å takle skuffelser og fortsette, til å trene mange timer i uka, til å henge på forum, bruke tusner i uka på klær, mer på byen, pusse tenna og alt annet dritt jeg sikkert kunne latt være hvis det beste jeg fortsatt klart å få tak i var en "6er".
. jeg "tror" jeg kan få det til med mer arbeid, hadde jeg ikke hatt "tro" på at jeg har >>potensialet<< til å få de beste eller EN av de beste jentene en eller annen gang, så hadde jeg faktisk tatt livet av meg. Sånn helt seriøst.
Hvis man setter en CAP på hva jeg kan oppnå mister jeg motivasjonen og orker ikke prøve engang. Er ikke fornøyd med en 6er når man blir tiltrukket og fantaserer om en 9er eller 10er og er villig til å ofre ALT for å få det til. Om jeg må bruke en million på kurs for å få det til ok, så er det DET som må til da for å få maksa potensialet slik at jeg får en 10 er. Kommer ikke til å ligge og hyle over at jeg ikke har klart å skaffa meg en "10er" på dødsleiet mitt, hvis jeg innerst inne vet jeg ikke gjord ALT for å få det til.
Jeg tror at alle har potensiale, men for noen kreves det mer for å lykkes. Verden er urettferdig.
Blir litt småsur når jeg hører om folk som også vil ha topp jenter men ikke gidder å gjøre en drit for det på noe nivå og griner over at de bare får 6ere slengt etter seg( dette gjelder ikke dere, snakker om folk som ikke gidder å prøve bare forventer og klager over at ting ikke kommer rækandes på ei fjøl.). Bitch Please! it requires hard fucking work!
Spørsmålet er.. Om jeg gjør ALT som står i min makt, har jeg virkelig potensialet/ muligheten til å få en 10er eller bare lurer jeg meg selv og det beste jeg kan oppnå uansett hvordan jeg spiller kortene mine er en 8er? Er det noe som gir en 100% stopper for at jeg ALDRI vil ha muligheten for en 10er? Som f.eks for lite cash i banken? For høy? For stygg? Jeg tror ikke det, det bare kreves bare mer innsats fra min side. Og innsatsen er verdt det!
Fordi jenter er det fineste livet har å by på.