Bra sted å ta en kaffe i Oslo

Started by fuglen, August 27, 2012, 01:02:29 AM

Previous topic - Next topic

fuglen

Noen som vet om et bra sted å ta en kaffedate i Oslo, helst på løkka? Er helt ny i byen  ;)

Dev

Ikke for å kapre tråden nå, men lurer på noe lignende. Om man bor langt unna sentrum, mer i utkanten av byen, bør man avtale dates i sentrum (forutsatt at jenta ikke bor i samme område som deg), eller forvente at jenta kommer til område du bor? Leste i bloggen at det bør være i nærheten av hvor du bor, men gjelder det om du ikke bor sentralt?

Roark

...........

QueenB

Jazz og Tea Lounge er dritbra forslag!
andre:

kaffebrenneriet på Løkka, il moro på birkelunden, den derre organiske sjappa nederst på løkka. ellers har du jo aku aku og Ryes. og Fru hagen. og alle andre utsteder på Løkka. de har alle kaffe ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: Kaizer on August 27, 2012, 18:03:22 PM
Pule? Flere kaffedater? Se en film? Kjæreste? PYCO?

Pittsburgh Youth Chamber Orchestra?

Plenty Young Cock/Cunt Out?

Pretty Young Cuddly Orphan?

Stemning

Quote from: Ananas on August 28, 2012, 14:17:04 PM
Pull your cock out ;D

Avansert googling måtte til ...

Jeg googlet jo masse :/

piken

Glød i Thorvald Meyers er også veldig hyggelig :)

fuglen

Mange forslag her! Tror jeg tar meg en tur på løkka og ser litt rundt på de forskjellige i morgen.

Også skal jeg selvfølgelig oppdatere dere hvordan det gikk på torsdag, siden dere var så flinke å komme med mange gode forslag :)

piken

Ellers er det faktisk et kaffested som heter Fuglen også som er ganske hyggelig :) (Ligger ikke på Løkka, men i Universitetsgata ved Pilestredet)

fuglen

Vi endte opp med å ta noen øl på caffe 33 ved Birkelunden. Hun var veldig kul faktisk, så ser nok en film med henne neste uke. ;)

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

fuglen