I hvor stor grad blir dere påvirket av andre personers negative meninger og hvilken respons gir dere?
Som tidligere nevnt møtte jeg ei nydelig søramerikansk jente i sommer. Dette fortalte jeg om til kompiser som syntes det var helt topp.
Hun postet et typisk jentebilde på wall`n min: (to hender formet som et hjerte med solnedgang i bakgrunnen) der hun skrev: Jeg kommer aldri til å glemme deg, setter stor pris på tiden vi fikk sammen, håper alt er fint:)
Et par dager etterpå møtte jeg på noen bekjente da jeg var på hjemplassen min (ikke venner) som på hånlig vis kommenterte alt dette, med stor vekt på at hun var søramerikansk. Hva som ble sagt skal jeg ikke gå inn på, men pent var det ikke.
Lot selvfølgelig være å hisse meg opp og spurte i retur om de hadde sagt det samme om hun hadde vært dansk/fransk/italiensk/britisk o.s.v. Mumling til svar.
Hva faen er det med folk som på død og liv skal rakke ned på andre mennesker på den måten? I byen tviler jeg på at noen ville ha kommentert dette negativt. Virket som de hadde samme syn på dette som folk har på 60 åringer som skaffer seg 20 åringer i Bangkok, latterlig!
Zervs sier fuck janteloven