Prøver meg på nytt, vanskelige greier dette egentlig. Tips og konstruktive kommentarer mottas med stor ærbødighet=) Som dere sikkert ser har jeg lånt en del fra andre brukere. Er det for mye tekst? Feil fokus på noen områder?? Har jeg sammenheng?
Om seg selv
Jeg er en kar fra Sola som har forvillet seg opp til Bergen by etter lengsel av regn, vind og breiflabb. Etter flere år med kronisk vått hår og medbrakt paraply hiver jeg inn håndkleet til høsten og returnerer til Stavanger som klimaflyktning og ferdigutdannet lærer.
Tiden i regnbyen har medført at jeg har fått litt småbergensk tonefall og uttrykk. Regner med at disse skavankene forsvinner så fort jeg klarer å flykte fra regnet. Som lærer og xxxx er jeg glad i menneskelige relasjoner. Jeg mener at det er viktigere å gjøre de rette handlingene, enn å ha de rette meningene. Høflighetsfraser bruker jeg ikke uten at jeg mener det oppriktig. Når jeg spør om hvordan det går, så er det fordi jeg faktisk bryr meg. Videre liker jeg å bruke noe av fritiden min til å utvikle meg selv, enten det er innen karriere, idrett eller fritidsaktiviteter. Matlaging er også noe jeg kan bruke tid på, og jeg kan ta meg selv i å krølle tærne når jeg spiser god eller spennende mat. Jeg er en selvsikker person, bare du ikke ber meg opp på dans!
Drømmepartner
De to mest sexy egenskapene en kvinne kan ha, er evne til refleksjon og selvinnsikt. Du må også kunne løftes og ha selvtilliten i orden. Ambisjoner om høyere utdanning er et pluss, og du kan gjerne bruke litt tid på badet til sminke.
Jobb og interesser
Jeg er utdannet allmennlærer og jobber som xxxxxx. Litt uvanlig kombinasjon må jeg innrømme, men hey - vi lærere har jo så mye fritid sies det! Til høsten begynner jeg i jobb som kontaktlærer for ungdomsskoleelever i full blomstring. Når jeg trenger avbrekk fra hverdagens mas og fjas er jeg å finne på havets bunn, i full gang med kamskjell- og krabbeplukking. Du kan også finne meg på hytter med snurredass og fjellski satt opp utenfor.