Vel det er en stor forskjell på det du sier og det han sier Autowin, som jeg sa i min forrige post,
QuoteEt tips til, kutt ned på smilies i meldinger, man virker veldig usikker når man bruker smilies hele tida. Og hvis du absolutt vil bruke en så hold deg til en per melding. Kan også være lurt å unngå for mange utropstegn også.
Med andre ord å slenge en smiley inn i en slik melding er greit nok. Også utropstegn går an etter en hilsen og etter visse andre ting (eks. ironi, sarkasme, etc...).
Det har mye med at for mye smilies gjør ofte at du virker usikker, for mange utropstegn kan gjøre at du virker ekstremt ivrig eller bare som en tulling.
@urutinert
Slik jeg leser meldinga hennes spør hun om du skal noe allerede, så en klassisk "jeg hadde tenkt til å gjøre xxx på <sett inn dag>, interessert?" kan alltids fungere. Men skriv det du føler er rett, jeg vil ikke være ansvarlig for å fucke opp for deg hvis ting ikke går som det skal. Bare tenk over det jeg sier over, prøv å virke litt mindre usikker i meldingene dine (selv om det ikke betyr at du må kommandere henne, fordi det kan slå like ille ut).
Men hvis du holder oss på forumet oppdatert er det sikkert flere enn meg her som er villige til å gi deg tips om hva du kunne gjort bedre i ettertid.