Hva "gjorde det" for deg?

Started by Gutt20, October 12, 2012, 12:20:15 PM

Previous topic - Next topic

Gutt20

Hei!

Jeg er en gutt på 22 som har lest bloggen nesten siden starten, og som også har stalket dere her på forumet i ganske lang tid (siden jeg var 20?).

Min livshistorie er at jeg hadde det ganske jævlig inntil for et par år siden, da jeg slanket meg ganske kraftig (ca. 40kg), flyttet og begynte å studere noe jeg virkelig elsker.

Har den siste tiden (året) hatt OK- resultat med jenter (vi kan gjerne kalle det flaks), og fått en håndfull ONS ut av det, men ingenting mer.

Jeg lurer derfor på; hva er det som har gjort STØRST utslag for dere på damefronten? Hvilke(n) ting er det som har betydd aller mest for deg? Da tenker jeg egentlig ikke på å flytte/bytte klesstil, men om dere f.eks. bestemte dere for å dra ut to ganger i uka, begynte å ta kontakt med flere og flere jenter på byen, eller begynte å spørre tilfeldige folk om veien osv.

Hva er det dere har gjort som dere fikk best resultater (i læringsprosessen) av, og hva ville dere evt. gjort annerledes?

For min egen del har det hjulpet veldig mye å få nye venner som dro på byen, og som likte å snakke med folk på byen. Før jeg gjorde det fikset jeg klesstilen min, og det gir virkelig selvtillit, men jeg ønsker å kunne tiltrekke meg jenter og forstå dem, og ikke treffe jenter kun basert på tilfeldigheter og flaks.

Så; hva har vært mest effektivt for dere?

VB

Dra ut flere ganger i uka over en lengre periode. + Få fiksa stil, kropp, holdning, etc...

Lars GV

At jeg lærte meg å tørre å i det hele tatt prøve og å være proaktiv, og at jeg begynte å sette pris på prosessen fremfor å være mest fokusert på resultatene(viktere å dra ut og prøve enn at jeg fikk et telefonnummer, kyss eller noen til sengs. Resultatene ville komme uansett, så lenge jeg hadde fokuset på læring). Og at jeg kjente noen likesinnede å dra ut med, så vi kunne motivere hverandre og lære av hverandre.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Supernova

Da jeg endret måten jeg tenkte på. Fra et veldig sykelig negativt og skråsikkert syn til et mye mer positiv og åpent syn på ting.
Det hadde videre utslag på ekstremt mange ting. Fikk en bevistgjøring på variablene som gjør en attraktiv og fikk således raskt lagt fra meg de værste uvanene nesten over natta. Hvis jeg skal peke på EN ting, må det være bruk av øyekontakt. :)

UDA

Det som hjalp meg, og har hjulpet meg med det mye generelt, er å tenke enklere. Sa til en kompis av meg en gang: "Jeg er så keen på dame", derav han svarte: "Jammen så finn deg ei dame!". Også gikk han bort å klinte med ei jente han ikke kjente.

Har alltid tenkt at ting er så vanskelig. Har funnet ut nå at saker og ting i denne verden er ganske simple, og blir enda simplere hvis du går rundt å tenker at alt er enkelt.
No brain, no pain - no pain, no gain

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Bleu

Hmm. Jeg har gått ut mye alene. Føler at det var starten for meg. Det gjorde at jeg sluttet å være edgy. Jeg så også en YouTube video av en kar som kaller seg "lovedrop" han snakket om det å vibe.. Lage god stemning og aldri være sur for noe som helst. Dette hjalp meg mye fordi jeg var en skikkelig sinnatagg før. Mange av de gamle vennene mine er som jeg var og jeg kan se hvor trist det er. Etterhvert fikk jeg venner som var ok med sjekking. Har tatt livsfilosofien til han ene til hjerte. Altså ikke bry meg om noe politikk eller religion osv. Fjerne alt som plager meg. Ikke bry meg om hva folk sier om meg osv.

Hadde et settback i sommer. Noen ny venner gjorde en stor deal ut av at jeg fikk litt suksess. Samer ble plutselig en slags validering for meg og det funker dårlig. Har gått ut mye alene i det siste og føler at jeg har blitt kvitt valideringsbehovet.

Føler at det som mangler for meg nå er å fikse livsstil og sengeplass i nærheten av sentrum. Jeg bor langt utenfor sentrum. Det er mye lettere å få med seg damer hvis man faktisk har en plass og gå til. Har også tenkt og finne noen som er bedre en meg og se om jeg kan lære noe. Jeg kan faktisk ingen teknikker eller noe. Jeg går mest på instinkt + at jeg har så mye erfaring at jeg skjønner ting andre ikke får med seg.

Var på blå i går for eksempel. Sto og pratet med noen damer som ikke var keen. Fikk blikk kontakt med ei fra andre siden av rommet. Skjønte at hun var keen. Gikk rett bort. Gikk rett for en klem små pratet litt mens vi klemte. Gikk for kysset. Hun dro meg med hjem. Jeg trengte altså ikke og gjøre mye fordi hun var allerede keen. Jeg hadde også bygget sinnstilstand tidligere på kvelden. Det hjelper mye.. Alt glir av seg selv liksom.

Bleu

Quote from: Autowin on October 20, 2012, 12:28:22 PM
Sjekking og Selvutvikling har ikke gjort noe særlig for meg, ennå. Er fortsatt ukysset og derav såklart Jomfru.

Du må begynne å gjøre ting. Det blir ikke noe på deg før du starter. Kan godt ta en møllers dag med deg hvis du vil.

Stanley

.

Egil GV

Quote from: Autowin on October 20, 2012, 15:55:33 PM
Møllers dag? ???

Jepp en ekte møllers tran dag for frisk og optimal utvikling :)

Neida han mener såklart utestedet møllers og at han godt kan ta en prat med deg der..
Siden du ikke er 18 regner jeg med han mener på dagtid/ettermiddag
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Stanley

.

Esteban

I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Stanley

.

Bleu

Quote from: Roark on October 21, 2012, 05:16:51 AM
Quote from: Bleu on October 20, 2012, 15:15:25 PM
Samer ble plutselig en slags validering for meg og det funker dårlig.

LOL  ;D

Ipaden har autocorrect. Ganske gull. Hm mener å huske at autowin var 17 for et år siden. Et år siden..

Zervs

Quote from: Autowin on October 20, 2012, 12:28:22 PM
Sjekking og Selvutvikling har ikke gjort noe særlig for meg, ennå. Er fortsatt ukysset og derav såklart Jomfru.

Go get them tiger!