Hei!
Jeg er en gutt på 22 som har lest bloggen nesten siden starten, og som også har stalket dere her på forumet i ganske lang tid (siden jeg var 20?).
Min livshistorie er at jeg hadde det ganske jævlig inntil for et par år siden, da jeg slanket meg ganske kraftig (ca. 40kg), flyttet og begynte å studere noe jeg virkelig elsker.
Har den siste tiden (året) hatt OK- resultat med jenter (vi kan gjerne kalle det flaks), og fått en håndfull ONS ut av det, men ingenting mer.
Jeg lurer derfor på; hva er det som har gjort STØRST utslag for dere på damefronten? Hvilke(n) ting er det som har betydd aller mest for deg? Da tenker jeg egentlig ikke på å flytte/bytte klesstil, men om dere f.eks. bestemte dere for å dra ut to ganger i uka, begynte å ta kontakt med flere og flere jenter på byen, eller begynte å spørre tilfeldige folk om veien osv.
Hva er det dere har gjort som dere fikk best resultater (i læringsprosessen) av, og hva ville dere evt. gjort annerledes?
For min egen del har det hjulpet veldig mye å få nye venner som dro på byen, og som likte å snakke med folk på byen. Før jeg gjorde det fikset jeg klesstilen min, og det gir virkelig selvtillit, men jeg ønsker å kunne tiltrekke meg jenter og forstå dem, og ikke treffe jenter kun basert på tilfeldigheter og flaks.
Så; hva har vært mest effektivt for dere?