Ser det er litt lite aktivitet på forumet for tiden. Får skrive et innlegg jeg da, si
Traff ei søt jente på byen for litt siden. "Line". Det er kult å ha noen å holde på med. Vi treffes vel et par ganger i uken. Ofte film og middag osv. Typiske kjæreste/tøffeldater. En del av meg liker tryggheten jeg får av disse datene, en annen del av meg hater det.
Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at jeg merker motivasjonen min for å treffe nye jenter har blitt mye mindre etter jeg traff Line. I stedet for å tenke på hvordan jeg kan møte nye jenter, tenker jeg mer på hvordan den neste gangen jeg møter Line blir. Hvordan beholde gnisten mellom oss osv.
Ikke er hun drømmejenta heller, i hvert fall ikke enda. Jeg er redd jeg kommer til å bli sammen med henne på feil premisser, der selve det å være i et forhold er målet i stedet for å havne i et forhold fordi jenta er spesiell og kul.
Et typisk scenario for meg nå er at det går skeis mellom meg og Line og jeg ender opp uten andre valgmuligheter og falle tilbake på.
Noen som har tips til å temme det behovet for trygghet og til å øke motivasjonen til å treffe nye jenter?
Hva med å ta "fri" en uke der jeg ikke treffer Line?