Hva gjør jeg nå? Trodde jeg hadde fått meg kjæreste så og si ;/

Started by Miss Føniks, November 05, 2012, 23:24:04 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

Skål for den. Mitt gleme råd er og drikke seg snytings. Da våkner og syns symdt på.seg selv pga alkoholen ikke gutten
å være eller ikke være

Dev

Quote from: tore on November 08, 2012, 13:28:38 PM
Quote from: --WTF?-- on November 06, 2012, 18:14:21 PM
Kutt ALLE bånd til han her og kom deg videre! Når han er 30 år og har så lite kontroll på følelsene sine er han ikke noe å samle på uansett. (Med mindre det er noe ekstraordinært som ligger bak, men det burde han isåfall ha fortalt deg.)

Det er da ikke bare jenter som har lov til å være usikre på følelsene sine :) Kanskje ikke en attraktiv egenskap, men likevel.

Tviler på at WTF synes at jenter har mer lov til det ;) Det det handler om her er å la det gå utover den andre part.

Miss Føniks

mulig jeg for min egen del bare må spørre rett ut om han vil fortsette og ses å se hva som skjer,eller om han ikke vil mer.
Dette sliter meg ut og være lei meg. Klarer meg i praksis,men ikke når jeg kommer hjem.
Og da har jeg egentlig masse oppgaver å jobbe med,som krever mye ;/
The Phoenix always rises from the asses

UDA

Sett deg to alternativer:

1. Sier "Mr.Big" at han vil være sammen med deg kan du alltids prøve igjen

2. Får du ingen klar tilbakemelding --> "Sørgetid". Det er noe vi alle trenger, og hvis du først må anbefaler jeg å gå fullhjertet inn og bli ferdig med det.

Ps. Noe som alltid fungerer (stor sett det eneste som fungerer) er å treffe representanter av det motsatte kjønn. Masse awesome gutter der ute. Som meg for eksempel :)
No brain, no pain - no pain, no gain

Miss Føniks

Quote from: UDA on November 09, 2012, 08:29:00 AM
Sett deg to alternativer:

1. Sier "Mr.Big" at han vil være sammen med deg kan du alltids prøve igjen

Ikke akktuelt, har ingen tro til at han forandrer seg nok så det kunne funka. Han forjener meg ikke.

2. Får du ingen klar tilbakemelding --> "Sørgetid". Det er noe vi alle trenger, og hvis du først må anbefaler jeg å gå fullhjertet inn og bli ferdig med det.
Tja har jo ikke gjort annet en og sieee og være lei meg så fort jeg kommer hjem fra praksis/jobb i 2 uker nå....hører tydeligvis ikke fra han nå i helga tipper jeg. Har ikke fått noen sms eller noen ting...

Ps. Noe som alltid fungerer (stor sett det eneste som fungerer) er å treffe representanter av det motsatte kjønn. Masse awesome gutter der ute. Som meg for eksempel :)
Har kompiser og henge med, men jeg vil ikke ha noe one night stand vis du siktet til det....Sorry, kanke si jeg har så tron lenger. Er jo flertall av idioter etter min erfaring ;/ Har bare hatt uflaks på det området. Orker snart ikke mer ;/

Miss Føniks

Quote from: Ananas on November 09, 2012, 18:01:40 PM
Ikke ork mer. Noen av de beste guttene jeg har truffet har vært når jeg har "gitt opp" å lete. Rart det der..

Var da jeg fant han her :p Å det gikk jo veldig bra :P

UDA

Sikter på ingen måte til ONS. Det jeg sikter etter er å finne ei kar som faktisk er kul å prate med, som har de rette verdiene, som kan vise deg at det faktisk finnes fete gutter der ute. Det kan du finne over alt.

Nå har jeg funnet meg kjæreste, og jeg synes fortsatt det er skikkelig fett å dra ut på byen og treffe jenter. Rett og slett bare prate, kødde, og ha det gøy. 
No brain, no pain - no pain, no gain

Miss Føniks

Vi skal treffes og snakke ut, føler meg så letta!
Det vil gjøre det så mye bedre for meg. Slippe og gå å lure i evigheter på hva som skjede.
Tror ikke det vil ordne seg sånn sett. Er bare så glad for og slippe og gå og lure,det er jo det værste.

Sa at det gikk alt for fort i svingene for han. Sier han ikke klar for å binde meg til noen akkurat nå.
Tengt litt tid for meg selv.