Hva gjør jeg nå? Trodde jeg hadde fått meg kjæreste så og si ;/

Started by Miss Føniks, November 05, 2012, 23:24:04 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Jeg har i nærmere 3 måneder(midten av august) Datet en fantatsisk gutt. Vi har hele veien hatt det veldig bra sammen. Snakket mye om forhold og at begge vil det samme.
Vi har veldig mange felles interesser. Vi har ganske mange like tanker om ting.
Begge føler vi kan være 100% oss selv når vi er sammen,å det er så deilig!
Det er faktisk første gangen jeg føler meg bra nok for noen!  Han sier ofte til meg "DU er så bra du Line" smelt!
Vi har funnet på så mye gøy sammen!  toppturer, motorsykkeltur og laget masse god mat
Og vi har mange planer om ting vi har lyst og gjøre sammen til sommeren.

På bursdagen min fikk jeg rosebukket gavekort på strikkhopping og middag på dyr resturant.
Han skrev på kortet til meg"Gratulerer så mye med dagen! Du er ei super jente! Jeg har det kjempe gøy sammen med deg. Setter stor pris på ditt selskap! Nusser og klemmer

Jeg ertet han for de tomme bilderammen i stua hans,da kom han med "Ja er ikke de fine? Du kan jo putte noen bilder inni de for meg"
Har hilst på de aller fleste av venne hans,de omtaler meg som dama hans. Og jeg har vært med i 30 årslaget hans og truffet "alle".
Til mine venner har han sagt på fest at han ikke kunne funne seg en bedre jente!

MEN nå plutselig kommer han med at han ikke føler seg så klar for forhold som han trodd, at han har mye følelser og skulle ønske det ikke var sånn,men at han nå ikke kan love meg noe ;/
Fikk den hyggelige meldingen om hvor mye han hadde kost seg hos meg når han hadde kommet seg hjem til seg. Dette sa han sist helg når han var hos meg.

Han vet godt at dette er helt motsatt av hva han har sagt til meg hele tiden. Ikke virket som han har vært noe i tvil.
Han nevnte det med at vi har vært en del sammen og fortiden hans(var sammen med ei i 4 år,som det er kortere tid siden det ble slutt med en jeg hadde trodd. Men han har vært følelsemessig ferdig med henne for mye lenger tid siden i det minste. Sa han burde gjort det slutt etter 2 år.), Det har jo vært han som har lagt den lista på at vi har hatt så mye kontakt og vært mye sammen. Han har tatt meste parten av insiativet hele veien....

Har bare gitt han tid og space,tatt mye mindre kontakt og spurte ikke om og ses i helga. Sendte han ikke noen meldinger i helga.
Vi snakket sammen som vi pleier på face i går,om hva vi hadde gjort i helga. Men har ikke snakket noe mer om dette tema....

Jeg trodde jo jeg virkelig hadde skutt gullfugelen nå ;/ Er det mulig og ha så mye uflaks? Vondt :(

Er alt tapt? ;/

Noen gode råd her? ;/
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Sendt meg natta sms har han gjort hver eneste kveld også,uten om nå etter den praten ;/
Vet innleget er skrevet noe rotete.

tore

Vet ikke om jeg tør å gi deg noen andre råd enn å fortsette med å være tilgjengelig altså. Ikke glem å ha det moro med venner og andre folk, selv om du ikke har avklart sitauasjonen.

Uansett håper jeg det ordner seg for deg :)

Miss Føniks

Quote from: tore on November 06, 2012, 01:13:33 AM
Vet ikke om jeg tør å gi deg noen andre råd enn å fortsette med å være tilgjengelig altså. Ikke glem å ha det moro med venner og andre folk, selv om du ikke har avklart sitauasjonen.

Uansett håper jeg det ordner seg for deg :)

Føler meg handlings lammet,nå er jeg jo red for og sende meldinger og ta noe særlig kontakt ;/ Red for og si/gjære noe feil som phuser han lenger vekk fra meg.
Ikke så lenge siden han drev og sa ting som "hvorfor har ikke jeg møtt deg før?"
Trodde ikke jeg hadde stort og bekymre meg for der ;/

Skjønner ikke hvor det her kommer fra ;/

VB

Han har akkurat blitt 30, mulig han har begynt å reflektere litt over ting han har gjort tidligere og bestemt seg for at han har misset ut på en del ting han vil gjøre før han blir for gammel, spesielt hvis han har flere lange forhold bak seg.

Grunnen til at jeg tenker det er fordi jeg endte opp i en slik situasjon selv, hvor jeg følte at jeg begynte å dra på årene og siden jeg aldri var god med damer før jeg endte i forhold etter forhold følte jeg at jeg hadde en del ting jeg ville gjøre før jeg ble for gammel. Men det kan selvfølgelig være noe helt annet som er grunnen til at han trekker seg tilbake.

Uansett, vanligvis i slike situasjoner når kjønnene er motsatt er rådet å komme deg ut for å treffe andre og la henne savne deg litt, så eventuelt ta opp kontakt senere hvis hun ikke kommer tilbake. Vil tro det samme gjelder i din situasjon, å presse for mye på vil sannsynligvis bare dytte han lenger unna. Å virke for tilgjengelig og desperat er også lite attraktivt. Men dette her blir spekulasjon fra min side fordi jeg har ingen anelse om det samme gjelder når det kommer til gutter.

Hopefull

hvis jeg var  deg ville jeg sendt spørsmålet på mail til usminket bloggen og håpet på svar fra gv gutta :)

Stemning

Jeg kan ikke mer enn å si hvordan jeg som gutt fungerer på dette området. Jeg velger ikke hvem som vil ha meg, men jeg velger hvem jeg vil ha. Om jeg finner ut at det ikke er noe for the "long run" så ombestemmer jeg meg ikke etter jeg har sagt ifra om at "noe er gale". Tror det er en litt generell gutteting, at lysten "skrus på" på et tidspunkt, og alt er fryd og greier... men at når den senere kanskje skrus av, så er det veldig skjelden at den skrus på igjen. Fresh meat, nye slagmarker og alt det der.

Ikke meningen å knuse håp, men som sagt så tror jeg mange gutter er slik. Det er en stor avgjørelse å ta opp en sånn sak, og han har nok tenkt litt på det.

--WTF?--

Kutt ALLE bånd til han her og kom deg videre! Når han er 30 år og har så lite kontroll på følelsene sine er han ikke noe å samle på uansett. (Med mindre det er noe ekstraordinært som ligger bak, men det burde han isåfall ha fortalt deg.)

Quote from: Stemning on November 06, 2012, 15:38:36 PM
Ikke meningen å knuse håp, men som sagt så tror jeg mange gutter er slik.

Ja, det er én av mange ting som skiller gutter fra menn.

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stemning

Quote from: --WTF?-- on November 06, 2012, 18:14:21 PM
Quote from: Stemning on November 06, 2012, 15:38:36 PM
Ikke meningen å knuse håp, men som sagt så tror jeg mange gutter er slik.

Ja, det er én av mange ting som skiller gutter fra menn.

Hvis du prøver å si noe så si det gjerne tydeligere.

--WTF?--

Hmmm, mulig vi snakker om litt forsjellige ting...
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

UDA

Det er rett og slett mulig denne karen her hadde samme taktikk som det jeg selv hadde tatt utgangspunkt i. Nemlig at det er bedre å ha ei digg jente fast over en kort periode enn å ha masse ONS. Og før jeg fant ut at jeg ville være i fast forhold hadde jeg ingen ting i mot å vise fram jentene til familie, venner, osv. Jeg ville stort sett ha gjort det samme som denne karen her. Eneste forskjellen er at jeg aldri ville "smiska" så mye. Ihvertfall holdt meg langt unna å hinte om en framtid. 

Synes hele opplegget virket ganske snålt med bare denne perfekte karen som datt rett ned i fanget ditt. Når ting virker som om de er for gode til å være sanne, er de som regel det.

Ps. hold oss oppdatert! Håper jo selvfølgelig at dette skal gå bra til slutt.
No brain, no pain - no pain, no gain

MVP

Kutt ALLE bånd til han her og kom deg videre! Når han er 30 år og har så lite kontroll på følelsene sine er han ikke noe å samle på uansett. (Med mindre det er noe ekstraordinært som ligger bak, men det burde han isåfall ha fortalt deg.)

What he said....

Men uansett kjip situasjon.. Trøsteklem på vei :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

tore

Det er da ikke bare jenter som har lov til å være usikre på følelsene sine :) Kanskje ikke en attraktiv egenskap, men likevel.

Miss Føniks

Problemmet mitt er at jeg har opplevd mye vondt. Jeg er veldig åpen og sprudlende i starten,da er jeg helt meg selv.
MEN så kommr alvåret og følelser,og da endrer jeg meg noe. Da tørr jeg plutselig ikke det lenger,blir mye mer stille og innensuttet fordi jeg blir livred...
Det er en fiel jeg vet jeg gjør hver gang...selv om andre ting også kan ha hatt noe og si.
Har prøvd og forklare det til han, men tror ikke han har skjønt omfanget av det....har fått konstantert sosial angst. Dette har jeg fortalt han, men kan være vannskelig og skjønne for noen som ikke sliter med det. Jeg har presst meg selv i såpass mange år,at det er ingen som gjetter det på meg. Det for meg sitter mest i skole jobb sammenheng hvor ting er nytt og jeg må prestere + i forhold til gutter....blir red for og si/gjøre noe "feil" :/

Har opplevd samme leksa så mange ganger nå,at jeg klarer ikke se ne positvt utfall....
Har sittet og skrevet et langt brev og fått ned alle tanker til han, for min egen del.
Får se om jeg sender det til han med tia..

Miss Føniks

Det morsome er at jeg møtte "mr big" på byn på lørdag. Han sa han hadde vært en idiot,at det var en rar følelse og se noe han hadde hatt men ikke hadde lenger. han som aldrig hade vist hva han vil. Lurte på om han hadde gjort noe dumt....og ønsket meg lykke til :p he he Skal IKKE gli tilbake til han i hvert fall!