Jeg har i nærmere 3 måneder(midten av august) Datet en fantatsisk gutt. Vi har hele veien hatt det veldig bra sammen. Snakket mye om forhold og at begge vil det samme.
Vi har veldig mange felles interesser. Vi har ganske mange like tanker om ting.
Begge føler vi kan være 100% oss selv når vi er sammen,å det er så deilig!
Det er faktisk første gangen jeg føler meg bra nok for noen! Han sier ofte til meg "DU er så bra du Line" smelt!
Vi har funnet på så mye gøy sammen! toppturer, motorsykkeltur og laget masse god mat
Og vi har mange planer om ting vi har lyst og gjøre sammen til sommeren.
På bursdagen min fikk jeg rosebukket gavekort på strikkhopping og middag på dyr resturant.
Han skrev på kortet til meg"Gratulerer så mye med dagen! Du er ei super jente! Jeg har det kjempe gøy sammen med deg. Setter stor pris på ditt selskap! Nusser og klemmer
Jeg ertet han for de tomme bilderammen i stua hans,da kom han med "Ja er ikke de fine? Du kan jo putte noen bilder inni de for meg"
Har hilst på de aller fleste av venne hans,de omtaler meg som dama hans. Og jeg har vært med i 30 årslaget hans og truffet "alle".
Til mine venner har han sagt på fest at han ikke kunne funne seg en bedre jente!
MEN nå plutselig kommer han med at han ikke føler seg så klar for forhold som han trodd, at han har mye følelser og skulle ønske det ikke var sånn,men at han nå ikke kan love meg noe ;/
Fikk den hyggelige meldingen om hvor mye han hadde kost seg hos meg når han hadde kommet seg hjem til seg. Dette sa han sist helg når han var hos meg.
Han vet godt at dette er helt motsatt av hva han har sagt til meg hele tiden. Ikke virket som han har vært noe i tvil.
Han nevnte det med at vi har vært en del sammen og fortiden hans(var sammen med ei i 4 år,som det er kortere tid siden det ble slutt med en jeg hadde trodd. Men han har vært følelsemessig ferdig med henne for mye lenger tid siden i det minste. Sa han burde gjort det slutt etter 2 år.), Det har jo vært han som har lagt den lista på at vi har hatt så mye kontakt og vært mye sammen. Han har tatt meste parten av insiativet hele veien....
Har bare gitt han tid og space,tatt mye mindre kontakt og spurte ikke om og ses i helga. Sendte han ikke noen meldinger i helga.
Vi snakket sammen som vi pleier på face i går,om hva vi hadde gjort i helga. Men har ikke snakket noe mer om dette tema....
Jeg trodde jo jeg virkelig hadde skutt gullfugelen nå ;/ Er det mulig og ha så mye uflaks? Vondt
Er alt tapt? ;/
Noen gode råd her? ;/