Hva tiltrekker menn, på det helt grunnleggende planet?
Og når jeg tenker på det grunnleggende planet så tenker jeg forbi dette med forskjellen på og havne i kjæresteforhold eller FB forhold. Hva tiltrekker oss menn direkte, der og da? Helt primære faktorer
Jeg er så nysjerrig på dette emnet etter å ha lest litt om det på nettet. Har fått servert hva kvinner blir tiltrukket av på bootcamp hos GV, men er foreløpig veldig usikker på hva som tiltrekker meg selv (gutter)
Det sies at vi gutter er mer opptatte av utseendet enn det jenter er, motsatt. Det stemmer nok, men jeg tror ikke det er så enkelt som og kalle "utseende" som en ene og alene tiltrekningsfaktor. Jeg tror det er ett for vidt begrep
Hvorfor kan jeg synes at en dame som er dobbelt så gammel som meg er skikkelig attraktiv på gaten? Altså heitere enn jenter på min egen alder som går rett ved siden av henne
Hva har hun ved seg og hva utstråler hun som er så attraktivt kontra andre jenter/damer?
Det er noen jenter man legger merke til på gaten, og blir kraftig tiltrukket av. Også er det flere jenter man "snakker seg tiltrukket til"
Altså at hun blir søtere og "penere" etterhvert som du som gutt blir kjent med henne
Man får en slags "felles verden" og blir mer og mer fornøyd med å dele hverandre`s selskap
Man skulle tro at tiltrekning for menn handler tilslutt om "barnet" som kan komme, vi er ute etter og få sunne/friske barn?
Jeg tror at noen av disse faktorne påvirker oss menn, og dette "ser vi etter":
- Fruktbarhet
- Ungdommelighet, som er ett tegn på fruktbarhet (eks: timeglassform, god klesstil, leppestift som passer)
- Feminitet (lurer på om dette er det vi gutter egentlig sier når en jente er søt? Feminitet + tilgjengelig?)
Søt kontra pen er hvertfall to forskjeller for mitt vedkommende
- Hvor investert hun er personlig i meg, i meg som person. Ikke om hun vil ha sex meg med eller ikke, men om hun liker meg fordi jeg er meg (hobbyer, personlighetstrekk)
Hvertfall dette med fruktbarhet tror jeg er mye av det . Troen en gutt har på at han kan få ett sunt, frisk og pent barn med henne. Som hun kan bære trygt frem
Hva tror dere folkens? Fyr løs diskusjon