Er 174cm selv. Selv om du skrev at du bare ville ha svar fra de under 173, så regner jeg med at det går greit.
Spm1 kan jeg ikke gi et erfaringsmessig svar på da jeg aldri har satt meg ordentlig inn i nettdating.
Når det kommer til det med byen. Har hatt både dates, sex og forhold med jenter jeg har truffet ute (må dog inrømme at ingen av disse har vært over 180).
Det bør sies at jeg studerer i et land hvor gjennomsnitthøyden blandt menn er 175, hvor jeg som blond skiller meg ut. Så kan skjønne at fristelsen til å flytte utenlands er til stede. Når det er sagt, så når jeg er på "ferie" i Norge, har jeg aldri opplevd høyden som noe problem.
Det jeg ser på som det viktigste er å ikke tenke noe på det. Føler man seg for liten, vises det veldig fort på kroppspråket ditt. Jeg sier ikke at jeg aldri har blitt avvist pga høyden min, men at jeg aldri tenker på det som grunnlag for avvisningen.
Jeg kan godt skjønne at du ikke tar initiativ hvis jenta er over 175 (med høye heler), men husk at det finnes masse søte mindre jenter, også i Norge. Du kan jo også dra til litt mer laid-back utesteder hvor ikke like mange går med heler for å utgjevne høyden?
Som en siste sidenote: Jeg er i et forhold med en som er 167 nå, og broren min som er 172 med en som er 178.