Quote from: Kermit on November 12, 2012, 20:14:58 PM
Men har du hatt liknende suksess ute på byen i Norge som i landet du bor i nå? Den gjennomsnittsforskjellen i høyde er nesten 5-6 cm mindre enn i Norge, og det kan ha mye å si. I utlandet og storbyer er det også ofte større innvandrerpopulasjoner med lavere jenter som øker sjansene til oss lave menn.
Jeg drar jo selvfølgelig ut mye mer her enn jeg gjør i Norge. Så det er jo en viss korrelasjon her, men merker ikke noe stor forskjell. Lettere å få med seg jenter hjem i Norge dog.
En annen ting - vil dere si at det å være lav gjør at man i snitt kun får draget på jenter som er mindre attraktive enn man skulle ønske, fordi de attraktive kanskje helst velger høyere menn (som det jo er flest av)? Erfaringer der?
Du bør virkelig ikke sette deg for mye inn i det der. Det jeg trygt kan si, er at det som vil ha mye større effekt på hvilke jenter du har sjans på, enn høyden din; er hvilken betydning du tillegger den.
Hvis du er liten og føler deg liten ---> ser du liten ut for alle
Satte sammen en liten liste for deg nå over lave kjendiser, som jeg har null tvil om, at hadde hatt draget selv uten talentet dems(173 og lavere):
Scott Caan, Al pacino, Mark Wahlberg, Tom cruise, usher, cee lo, james McAvoy, bruno mars.
Og tenk på det... Selv om 90% av jenter hadde hatt et problem med høyden din (noe jeg ikke tror er tilfelle), så er det fortsatt SINNSYKT mange jenter igjen!
Edit: Ser du lurer på hva du kan jobbe med som lav. (bildet til vinterr var av Seth green + modell(?) dama hans btw)
Forbedre holdning, bra stil, større hår? (kan sikkert få et par cm på det), boots med 3-4cm hel (mer enn det, og det vil se ut som om du prøver hardt), få deg litt muskler, ta like mye plass som de større enn deg.