Analsex

Started by tore, November 13, 2012, 15:58:16 PM

Previous topic - Next topic

tore

Første gang man foreslår analsex til jente: Greit å spørre på SMS?

Blir kleint hvis man dukker opp med analsexleker og glidekrem på neste date uten forvarsel tenker jeg :)

Tar utgangspunkt i at man har holdt på med denne jenta i en stund selvfølgelig.

savo

Ville ha spurt en gang du er sammen med henne (ala "vil du prøve neste gang"). Synes det er bedre enn å sende SMS. Er vel ikke sånn at du MÅ ha analsex neste gang du ser henne? :)

Potet

Har ikke hatt analsex, men man er generelt sett mer villig til å gjøre drøyere aktiviteter i senga når man allerede er kåt (det har du sikkert opplevd selv :D). Noe du kan prøve (og som jeg har lest at kan funke. Merk at jeg ikke har gått hele veien selv, men det er i alle fall et tips som kan funke og som i alle fall høres smart ut i teorien): Gradvis la henne bli vant med tanken på analsex, eller retter sagt, la henne kjenne litt på følelsen. Snakker du kun med henne om analsex når hun ikke er kåt vil hun fokusere mer på at det er litt ekkelt, uhgyenisk og kan gjøre vondt. Prøv heller deg litt fram når dere har sex. Begynn med å stimulere området mellom anus og vagina, så nærmer du deg nærmere anus hvis hun responderer bra på dette. Etter hvert kan du også prøv å stikke en finger inn. Gjør det gradvis (og nødvendigvis over samme sexseanse). Vistnok er følelsen av å stimulere bakre deepspot for jenter veldig lik som følelsen av analsex  så hvis hun liker den følelsen kan det gjøre det lettere for henne å ville prøve analsex.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

Fra doggyen kan man stimulere anus med en finger (tommel, feks) først utenpå og så videre inn, responderer hun positivt på det kan du ta steget videre. Ta deg god tid med den første biten, både for at hun skal bli kjent med følelsen og få musklene til å slappe av. Husk at det er veldig viktig med kommunikasjon underveis og at hun skal ha kontroll over hva du gjør. Hun skal selvsagt ikke presses til noe hun ikke vil, så det er viktig å vite at hun liker det og vil fortsette og at du har gjort det klart at du stopper om hun sier stopp.

Husk rikelig med glidemiddel! :)

piken

IKKE spør på sms.

Forøvrig enig med to foregående talere om å nærme seg forsiktig mens jenta allerede er opphisset.

Ellers kan du alltids forsøke å ha en casual samtale rundt emnet, kanskje har hun prøvd analsex før og digger det - men ikke turt å spørre.

Syns selv analsex kan være en fin måte for å få litt variasjon i sexlivet (og pause for vagina), men synes det er vanskelig å foreslå dette selv for en gutt. De gangene det har skjedd har det vært fordi gutten har tatt initiativ (aldri på sms dog) og jeg ser helst at det forblir slik i fremtiden også.

Ole GV

Er dette med analsex noe man kan regne med at mange eller få jenter er med på?
Hvis man foreslår det i en opphisset tilstand?
Forutsatt at man ikke er i forhold med jenta.
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Supernova

Quote from: Vaffel on November 14, 2012, 03:12:11 AM
Er dette med analsex noe man kan regne med at mange eller få jenter er med på?

Finner ikke statistikk på dette hos statistisk sentralbyrå (ssb) :(

Men hadde vært en intressant statistikk.

dagligvare

Quote from: Vaffel on November 14, 2012, 03:12:11 AM
Er dette med analsex noe man kan regne med at mange eller få jenter er med på?
Hvis man foreslår det i en opphisset tilstand?
Forutsatt at man ikke er i forhold med jenta.

Hvis man foreslår - eller snarere bare kommanderer - i opphisset tilstand så er det mye rart man får jenter med på :)

Jenter er minst like kinky som gutter. Minst.

Ole GV

#8
Quote from: dagligvare on November 14, 2012, 08:33:22 AM
Quote from: Vaffel on November 14, 2012, 03:12:11 AM
Er dette med analsex noe man kan regne med at mange eller få jenter er med på?
Hvis man foreslår det i en opphisset tilstand?
Forutsatt at man ikke er i forhold med jenta.

Hvis man foreslår - eller snarere bare kommanderer - i opphisset tilstand så er det mye rart man får jenter med på :)

Jenter er minst like kinky som gutter. Minst.

Jepp!

Det var igrunn dette som er intressant å komme frem til

Mange gutter kan kanskje slite med å tro det (inkl meg selv i mange tilfeller)
Spesielt hvis man hører mye skravel og prat rundt dette temaet, uten og aldri foreslå å prøve
Da kan man bli litt overassket over hvor "kinky" enkelte kan være tror jeg;-)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Anugita

Sier meg enig med de andre om at det er dumt å ta på sms...

Men jeg er ikke enig i at du bare skal "go for it" mens dere er i gang med å begynne med en finger.. Og for all del: iallefall IKKE tommelen... Er dere mannfolk klar over hvor store tomler dere har? 

Ta heller å drei samtalen inn på ting dere kunne tenke dere å prøve, etter å ha hatt sex, da ligger man jo ofte å koser og prater allikevel, og man er ofte klar for mer action ;)

Ole GV

#10
Quote from: Anugita on November 14, 2012, 10:39:14 AM
Sier meg enig med de andre om at det er dumt å ta på sms...

Men jeg er ikke enig i at du bare skal "go for it" mens dere er i gang med å begynne med en finger.. Og for all del: iallefall IKKE tommelen... Er dere mannfolk klar over hvor store tomler dere har? 

Ta heller å drei samtalen inn på ting dere kunne tenke dere å prøve, etter å ha hatt sex, da ligger man jo ofte å koser og prater allikevel, og man er ofte klar for mer action ;)

Jeg har aldri prøvd dette, så jeg er litt nysjerrig jenter ;)

Hvordan er erfaringene deres rundt analsex og nytelse?
Kan det være like digg eller bedre en vanlig sex hvis gutten er forsiktig i starten osv? (Tar forhåndsregler)

Eller er det langt mindre behagelig med denne typen sex?

Sorry hvis jeg hijacker tråden din, Tore
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

tore

Takk for råd  :)

Da dropper jeg å sende SMS

tore

Tore skal ha analsex til helgen  ;D Tore glad  ;D

Potet

Gratulerer så mye :). Hva slags framgangsmåte brukte du?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

tore

Spurte om hun liker det da vi lå i senga sammen. Hun sa hun var nyskjerrig og at hun har lyst til å prøve.