Det tipset skal jeg sjekke ut, toshi!
Dette temaet er vel blitt tatt opp flere ganger før? Ellers er jeg veldig enig i det Toshi nevner om at det er veldig "laget." Ofte synes jeg det er lite troverdig hvordan råheite damer kaster seg over playerne i filmer/tv-serier. Men selv om mye er overdrevet, er det fortsatt en del man kan ta med seg. Hvor nonreaktiv og kødden Hank Moody (Californication). Den brutale ærligheten hans kan også funke bra til å close jenter (merk at det blir veldig creepy om de ikke allerede er interesert
). Chuck Bass (Gossip Girl) og Christian Troy (Nip/Tuck) er veldig gode på seksuelt kroppspråk, selv om jeg synes Chuck Bass kan virke litt for kald i utrsålingen sin og alltid for Guds skyld skal snakke sakte med den hese, seksuelle stemmen sin selv der det ikke er naturlig.
Noe som jeg synes blir alt for lite nevnt, og som for min del har vært en stor øyeåpner, er evnen til å ha en løs og ledig stemning i en samtale (ofte viktig i starten og på utesteder). Gode eksempler er interaksjonene mellom Justin Timberlake og Mila Kunis i Friends With Benefits. Legg særlig merke til tonefall, tempo, kroppspråk og ikke bare de småvittige kommentarene. Mike i Magic Mike har også noen gode scener (selv om han blir litt needy utover filmen).
Femininist: Hvor gjør Neal i white collar så bra (husker du har nevnt han før)? Ikke lett å få noen inntrykk av han fra youtube