Var og er betalende medlem, blir jo billigere etter hvert så nå er det nesten gratis.
I starten sendte jeg en del førstemeldinger men så skjønte jeg ila. våren nå at jeg har sjans på mye bedre enn jeg først trodde, og nå vil jeg ikke lenger ha nestenpene eller nestenkule jenter. Så nå blir det veldig lite. Har vel brukt noen timer på å skrive, men stilen min er ikke de helt lange meldingene, og de jeg ikke syns virker bra får korte hyggelige meldinger som ikke inviterer til videre samtale. Så hittil ikke vært verdt tiden, men det blir det jo hvis jeg finner en søt en jeg kan henge med fremover.
Blant de som sender hjerte/førstemelding er ca 10 % litt søte på profilbildet, men så virker de rare i profilteksten (type skrivefeil og harry) eller (sorry men det er ikke min greie) det viser seg at de er (for) chubby i albumbildene. Har som sagt møtt 2 i Bergen, og den ene gangen var det trivelig frem til det viste seg at hun trodde på healing og klarsynthet. Det takler jeg ikke, strider mot alt som er meg (mini-Dawkins).
Har pratet med en håndfull flotte jenter som bor langt unna, men så orker jeg ikke bryet det er å dra noe sted og alt det der, blir så himla seriøst, så det har jeg kult an med.