Enig med at det er viktig at man tør å vise hvem man faktisk er. Er mye bedre å være tydlig på det enn å skjule det, det er ofte da det blir kleint og man virker usikker. Hvis man står fram stolt over at man liker dupeditter, vil nok ikke folk bry seg noe særlig, og tenke "fett nok" selv om de kanskje ikke selv er like interessert, og det gjelder de fleste type "nedete" hobbyer. Be proud!
Samme med å være sjenert. Mange jenter kan se på det å være sjenert som en posetiv ting, og flere liker sjenerte gutter, men det vil si at du er sjenert på en positiv måte, altså at alikevel du klarer å snakke og møte folk, men ikke er den mest høylytte og utadvente fyren som alltid er klar og har kontroll og overmåte mye selvtilitt. I profilen din kommer sjenert fram i posetiv forstand ettersom du itilegg skriver at du elsker å møte mennesker og at du er på en side som sukker. Blir litt mer sånn at du er tøff som tørr å trosse sjenansen din.
Men tilbake til teksten din; jeg synes den var bra, uten å ha altfor mye erfaring med å lese korrektur på profiltekster
Liker at du har med litt humor og litt random facts. Det eneste jeg reagerte på er det du skriver om Nicki Minaj. Ikke at jeg er noe fan av hun for all del, men synes bare det at du skriver "kan ikke fordra" skaper litt negativ stemmning i teksten og helhetsuttrykket. Men for all del, kan jo gjøre det lett for andre å ta kontakt, melding type: "jeg hater Nicki Minaj og!" ikke vet jeg