April 22, 2019, 04:23:19 am

.

Started by Stanley, January 24, 2013, 16:24:38 pm

Previous topic - Next topic

Roark

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Smooth

Hadde det vært meg hadde jeg ikke villet at hun skulle vært jomfru, for jeg syntes det var ganske ille å se jenta ha det vondt da jeg tok jomfrudommen hennes. Det vil jeg helst slippe igjen.

Men skal vi heller gå tilbake til tema, og snakke om klær? :) Hva skal du kjøpe neste gang?

dagligvare

Quote from: Autowin on January 31, 2013, 19:16:17 pm
Om 20 år er hun ikke lenger jomfru, attraktiv, osv...

Da foreslår jeg at du begynner å konsentrere deg om noen andre med en gang. Det finnes ingen klær i verden du kan kjøpe for å få noen som ikke liker deg til å like deg.

dagligvare

Quote from: Autowin on January 31, 2013, 19:51:25 pm
FORDI! >:(

Fordi du er det sjøl? Hvis du holder på den tankegangen så kommer du til å få det verre jo eldre du blir.

Smooth

Om du tolker det sånn, så er det ditt problem :) men ikke la det gå utover oss.

Men skal vi gå tilbake til tema?

Dev

Quote from: Autowin on January 31, 2013, 21:24:40 pm
Hvis du har sex med en jente som ikke er jomfru, så har du samtidig sex med alle de hun har ligget med.

Da har du har hatt sex med mange allerede. Tenk på alle dørhåntakene du har tatt i, spesielt på do.

Jungeldyret

Jeg skal ikke avspore på noen ting her, men etter hva jeg kjenner til er dette ikke unormal tankegang når man er såpass ung.
Dette går på usikkerhet for at jenta skal synes at en annen var bedre, og at det ikke er like spesielt i gutten sine tanker.

Autowin: Dette går over etterhvert, men du må nok jobbe litt for det. Eks hun her: Ta deg sammen, kjøp deg evt boka - I can mend your broken heart av McKenna.

Nr2 - Jeg synes du skal starte en blogg, få ut følsene dine via skrivning. Det er du flink til her, men lag deg en blogg skriv og reflekter ved det du skriver.

Ønsker deg alt godt og lykke til videre med jenter.

Lars GV

Vi går tilbake til MITT tema, i MIN tråd, når JEG ønsker det. Og forresten; Slutt å svar i tråden min! :)

Jeg ser helst at du slutter å avspore tråder Autowin, også dine egne, og vennligst ikke gi folk ordre ettersom du syntes det passer deg. Dette forumet er et fellesskap, og det gjelder også de trådene som du selv starter.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

dagligvare

Hvis du har sex med en jente som ikke er jomfru, så har du samtidig sex med alle de hun har ligget med.

Jeg vil ikke miste jomfrudommen min på den måten.

Når du tenker sånn så kommer du sannsynligvis ikke til å miste den i det hele tatt. Så ingen fare.

Jungeldyret

Autowin: http://bit.ly/VyatUb
Du må gjøre litt arbeid selv for å få det bedre. Nå kommer jeg ikke til å svare på flere spørsmål som ikke handler om hva tråden din handlet om fra start.