All black

Started by Selveste, January 29, 2013, 16:59:08 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Hva tenker folk om all black? Kanskje med unntak av skoene  :)

Pære

Jeg går ofte i svart fra topp til tå, funker bra for meg :)

Potet

Personlig ikke noe for meg som liker mer farger, men tror nok absolutt mange jenter kan like den mystiske looken den stilen kan frambringe. Pass på at du ikke er for bleik, for det synes veldig godt hvis du har et all-black outfit. Hvilke sko tenkte du å ha til det helsvarte antrekket?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Liker ikke helsorte antrekk og ser for meg at det er mest for spesielt interesserte :p
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

MVP

Bruker det ofte tiden og det funker awesome :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lara Croft

Vel hvis du først skal ha et ensfarget antrekk, er nok svart det som er mest safe. Det kan funke på noen, men har litt å si på hud og hårfarge, hvis du er lys, er det lett å bli litt for blek, og det kan se rart ut. Kan også kanskje være lurt å ha litt forskjell stoff hvis all plaggene er svart, type jeanstoff bukse, og bomulls t-shorte eller skinnjakke etc.
Men hvis du skal kombinere svart overdel, kan det kanskje funke bedre med type mørke jeans, sånn nesten svart, men blir ikke helt ensfarget.
Har sett gutter som ser bra ut i kun svart, så kan absolutt funke, blir jo litt mystisk ;)
Breakdance, not hearts

SpantaX

Quote from: Autowin on January 29, 2013, 17:21:28 PM
Quote from: Potet on January 29, 2013, 17:10:55 PM
Personlig ikke noe for meg som liker mer farger, men tror nok absolutt mange jenter kan like den mystiske looken den stilen kan frambringe. Pass på at du ikke er for bleik, for det synes veldig godt hvis du har et all-black outfit. Hvilke sko tenkte du å ha til det helsvarte antrekket?

Hvordan vet man om man er bleik eller ikke?

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

Quote from: Autowin on January 29, 2013, 17:21:28 PM

Hvordan vet man om man er bleik eller ikke?

1. Finn speil
2. Observer speilbilde

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: Autowin on January 29, 2013, 17:31:03 PM
Så brune eller svarte personer kan ikke være bleike på ''sin'' måte?

Jeg vil si nei, det kan de ikke.

Smooth

Quote from: Autowin on January 29, 2013, 17:53:46 PM
Hva mener du?

At du skal se deg selv i speilet og se om du er blek eller ikke :) :P

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.