Ja, skal huske det. Nå er vel dette bare litt av historien. (Var veldig sårt å rippe opp igjen, dette sendte meg ned i en dyp depresjon som jeg kjenner jeg fikk tilbake.) Måtte sove litt på det.
ok, ikke helt sant det jeg skrev i går med et par dater.
Var litt mer enn et par dater, jeg var på ferietur i ei uke med henne i 2011. Tydeligvis var det ikke helt seriøst ment for jeg oppdaget at hun sendte sms fram og tilbake med en annen type. Fikk heller ikke pult ho og ho var avvisende. Vi var sammen på dagen, men hun lå et annet sted. Prøvde meg flere ganger.
Hun sletta meg fra skype sommeren 2011 etter litt krangel. la meg til på Skype igjen før jul og begynte å stille meg masse spørsmål om jeg fortsatt var sammen med ho jeg fant etter henne og om jeg ønsket å gifte meg henne etc. Hun lurte også på om jeg kunne hjelpe henne med å renskrive en tekst til en søknad hun ville sende. Hun skriver greit norsk, men litt sånn rare ordsettinger enkelte steder.
Lot henne ligge på skype og nå rett etter nyttår så sendte hun meg en melding om jeg kunne se på en tekst hun hadde skrevet. Da hadde hun gjort det slutt med typen. Hun kontaktet meg med jevne mellomrom etter nyttår.
Hadde en veldig sår periode da hun valgte en annen i fjor. Hadde nesten glemt jenta da hun la meg til på skype. Kjenner det er like sårt nå. kjærlighetssorg heter vel det. Er fortsatt interessert i ho, men får se hva hun gjør på skype når hun kommer hjem. jeg har aldri initiert noen kontakt etter at hun sletta meg. Hun som alltid har kontaktet meg.
Jeg er fortsatt elendig til å skrive med damer, men synes det er rart at hun kontakter meg hvis hun ikke er interessert?
Derfor sendte jeg melding til henne å lurte på hvordan det gikk.
Angrer på at jeg gikk kurset for et par år siden. vært bedre å være uten damer enn å bli måka rett ned i kjelleren av ei.
(ok, siste setning er fleip
) i tilfelle noen skulle lure. Hadde jeg ikke hatt GV kurset så hadde jeg ikke blitt deprimert i fjor, men jeg hadde heller ikke funnet ho jeg var sammen med i ca et år.
Kurset har hjelpt meg med å få mer selvtillit når det gjelder damer, selv om jeg fortsatt er langt unna. Hender jeg går ut sammen med en kompis eller to, men det er sjeldent. Litt for gammel til å orke å fly på byen vær helg.