Yo!
Jenter, ikke hat meg for den tilsynelatende overflatiske overskriften, gode gamle onkel FatBwoiii er snill på innsiden. (Hvertfall mot jenter som er pene... Ouch...)
Om ei jente jeg ikke er hypp på prøver seg, ønsker jeg ikke å såre henne, men kan ende opp med å være for vag, dermed tror hun kanskje at det finnes et håp. Må vel være bedre for jenta å få klar avvisning så hun slipper å kaste bort tiden sin.
Gutter, Hvordan avviser dere jenter dere ikke er interressert i?
Jenter, hvordan "liker dere" å bli avvist?
Med "liker" mener jeg, hva er en tydelig men samtidig høflig måte å avvise på.
Her om dagen, meg og 2 kompiser kom i prat med 4 jenter. Hun ene var for frampå men hun var maks en sjuer. Litt søt, men føler det er meningsløst å bange henne kun for å gjøre det. Ingen utfordring, no fun. Bare hun som stiller seg tilgjengelig. Prøvde å hinte til at jeg ikke var hypp, eller ikke "acte på" hennes tilnærmelser, men hun ble bare mer og mer ivrig.
Noen av disse jentene stiller en litt til veggs med spørsmål som: "Hvorfor vil du ikke?" "Hva er det?, Er det noe galt?"
.....Hvor jeg KUNNE svart: "Nei ikke noe galt altså, men du er ikke fin nok for meg skjønner du, jeg pleier å bange jenter som er finere enn deg, og knuller for tiden mange forskjellige jenter og har derfor ikke behov for å bange deg"
MEN det ville vel vært litt usmaklig..
(Hater å bli stilt til veggs på den måten fordi om jeg er ærlig så er det sårende og da blir jeg dusten. Føler spørsmålet ikke er genuint, fordi man kan ikke svare det man mener.)
Føler nesten det bikket over mot at hun trodde jeg var homo siden jeg ikke var hypp. (Bare fordi gutter flest ville hoppet på muligheten til å knulle uansett hvordan jenta er.)
Derfor ønsker jeg en allround-unnskyldning som raskt og effektivt rydder saken ut av verden men som ikke får henne til å tape ansikt.
Takker for innspill,
FatBwoiii