Du skriver at hun er "muligens litt interressert". Nei, hun er DEFINITIVT interressert, her har du fått mange tegn. Mange helger på rad hvor dere har klina og prata masse osv.
Dette går jo egentlig bra av seg selv, bortsett fra at nå som du faktisk ønsker at det skjer så blir du lammet av tvil, pluss at du ikke vil ødelegge det.
Her er du muligens litt "outcome dependent". For opphengt i at det MÅ fungere, så du ikke tør å risikere avvisning og faktisk make a move!
"Vil ikke virke alt for interessert og vil ikke virke care. Virker jeg care så vil hun sikkert tror at jeg bare ville en ting i påsken og virker jeg for interessert så vil hun sikkert miste interessen."
(Nå som jeg har forstått at "care" betyr (not)-care på ungdomsk (PPS så jævlig ulogisk!!! At et uttrykk, er det motsatte! Så om du er en som IKKE bryr deg, da er du care.. Som betyr å bry seg. Altså, "du er så bry deg!" (og så mener man "du er en sånn som ikke bryr deg) Logikken ut av vinduet, jeg lar meg ikke overraske om verden går under innen 14 dager.
Men til tross for mine anfall av allergi mot ungdomskultur, så tilbake til saken, her er det en del beliefs bakt inn i setningene dine:
"Virker jeg care så vil hun sikkert tror at jeg bare ville en ting i påsken"
Dette er en svart/hvitt antagelse du ikke kan vite om stemmer før du prøver. Dette er "if/then-beliefs". Men OM hun skulle tro at du "bare ville ha en ting", betyr ikke det nødvendigvis at det er en negativ ting. Jeg vil OGSÅ påpeke at "bare vil ha en ting" er DIN value judgement. Det er din (negative) metafor for sex. Det er INGENTING i veien med å ville ha sex. (jenter vil også ha sex, duh.)
Men det er DU som vinkler det negativt, ser du det? Man kan faktisk ville ha "kun en ting" og så er det greit! (Ærlighet og å unngå relationship-frames er key isåfall) Eller man kan ville ha sex (som fremdeles ikke er noe i veien med) i TILLEGG til å ville henge ut med dama fordi hun er kul og lugn. (altså å ville ha sex, er ikke det samme som å BARE ville ha sex (en ting))
"virker jeg for interessert så vil hun sikkert miste interessen" Også if/then belief. Denne har mere rot i virkeligheten enn den forrige, fordi vi har vel alle skremt bort jenter ved å være litt for frampå.. Men det er ingen automatikk. Å være interressert i en dame er ikke pr definisjon noe som skremmer dem bort.
FOR interressert, derimot, og FOR interressert må jo være i forhold til noe, og det er som regel i forhold til hvor mye interresse dama viser. Altså så lenge det ikke er en voldsom skjevhet i investering så er det ikke noe å tenke og analysere over.
Så ikke gjør store forandringer her. STOL på at det går bra. Det du har gjort hittil uten å tenke over det har fungert til nå, så fortsett med det. Men pass så ikke outcome dependencen tar over styringen.
Men, når du får henne på tomannshånd. Øyenkontakt. Avslappethet. Mann til kvinne kommunikasjon (som motpol til vennlig/platonisk kommunikasjon.) Forstår mellom linjene at du er litt ukomfortabel med å eskalere. Tør å ta styringen/lede, eskalere, tør å være litt tett.
Tenk på "den kleine stemningen" som spenning. Mest sannsynlig har dere begge lyst på hverandre men vet ikke helt hvilken vei man skal ta for å komme dit. Du trenger ikke løse opp i og få den kleine stemningen til å forsvinne. Men slapp av i den kleine stemningen, los henne gjennom uten å tillate deg å føle deg klein. Ikke bry deg om det er kleint, ikke kjemp i mot. Just relax, and it will dissolve.
Typisk kleint er jo gjerne fordi man ikke vet hva man skal si. Man vet ikke hva man skal si fordi hjernen er for opptatt av å finne på noe å si! Catch22! Problemet er ikke at man ikke vet hva man skal si, problemet er at man tror at man må vite hva man skal si!! Eller rettere sagt tror man at man må ha noe smart å si, som bare kan komme fra en trang til å imponere, som igjen bare kan stamme fra en grunntanke om at man ikke er nok i seg selv! (at man trenger å imponere for å holde jentas fokus)
Så bare snakk snakk snakk. Vel og merke, ta pauser og vær rolig, ikke machine gun-talk. Pust. Keep the convo flowing. Som regel, om du og dama har lyst på hverandre (og dere ikke har pult før), er samtalene veldig platte uansett fordi begge har mest fokus på at de vil ha sex!
Opptre avslappet og nyt selskapet hennes. Tør å se henne i øynene litt for lenge. Tenk på sex når du snakker med henne. Tenk på alt du vil gjøre med henne.
"Hvordan ikke ødelegge nå?"
Ikke bekymre deg og begynn og micro-manage, second guess yourself osv. Ikke tolk hennes handlinger som at hun ikke er interressert, med mindre hun forandrer atferd drastisk (som å ikke svare/ta kontakt i det hele tatt/ svare frekt osv)
Tenk, hun er interressert. Opptre deretter. Du trenger bare å styre det i land. Husk, du vil ha henne, men du TRENGER henne ikke.
Peace