Det var helga som var, ja! Selvsagt, så ikke på datoene her. Men så fint at helga gikk bra!
Ettersom du faktisk har spurt henne om å finne på noe, og hun ikke har kunnet eller sagt noe mer, synes jeg du burde avvente situasjonen litt. Du trenger ikke å avskrive henne helt, kan
godt hende hun er interessert, men den interessen forsvinner nok ikke om du lar henne lure litt, vil jeg tro. Det kommer selvsagt an på hvordan hun er, på meldinger og hvis du møter henne, går an å se litt etter hint
Men ikke sett livet på vent for at noen
kanskje er interessert i deg! Been there, done that. Du har lov til å møte andre, og se at det finnes mange fisk i havet. Det gjør deg mest sannsynlig mye mer avslappet i forhold til denne ene jenta også
Du har ingen grunn til å miste noe selvtillit, forresten, new life. Uansett hvordan det går til slutt med denne jenta, har du fått nye erfaringer og lært noe. Om noe, så burde selvtilliten vokse etter dette! Det er tøft å invitere på date, og risikere å bli avvist. Og det at hun rota med deg igjen i helga vil jeg egentlig tro betyr at hun liker deg litt. Sorry dårlig svar her nå, er visst litt trøttere enn jeg trodde!