Hadde ikke regnet med svar så fort, takk skal du ha, Potet!
Hehe, det er sant at det er mange mulige scenarioer her. En ting som først må rettes opp, er min noe klumsete bruk av uttrykket å "hooke opp". Vet godt at mange mener sex når de sier det, men blant vennene mine er det synonymt med "å rote", så jeg glemte meg litt
Altså, vi kysset såvidt på utestedet, mer på nachet. Så sov han hos meg, men jeg var helt bestemt på å ikke ha sex med han. Flyttet hendene hans hver gang de prøvde å komme under trusa :p Tenkte egentlig det kunne vært en god anledning til å øve på litt av hvert, siden jeg ikke har så mye erfaring, men det føltes ikke riktig i det hele tatt. Jeg ville kun kose, så det ble med det (for ordens skyld: Ola visste om dette på forhånd, og sa at å bare sove sammen hørtes koselig ut). Men selv om vi ikke hadde sex, er det jo ikke godt å vite om han sa dét til Pål da han kom hjem til ham etter en natt hos meg. Hvis han ikke sa noe, tenker vel Pål sitt. Hvis det i det hele tatt har noe å si om vi hadde sex eller ikke? Er jo ganske intimt å ligge nesten nakne inntil hverandre også, kanskje det går ut på ett?
Jeg tror ikke Pål er noen player, heller en sånn som jeg har kjent i to år, men som jeg først har lagt merke til den siste måneden. Det er ikke sikkert han liker meg, men jeg pleier ikke å være innbilsk på sånt heller, og andre har sagt til meg at det ser sånn ut. Kanskje jeg er en av flere han liker litt, men noen forelskelse kan det heldigvis ikke være snakk om
Da vi var på utestedet og Pål fikk se at Ola holdt meg i handa, syntes jeg det var noe trist i blikket hans. Egentlig hele resten av kvelden etter dette også. Men jeg var ganske full, og hadde det endelig litt gøy, etter å ha vært lei meg lenge. Så da Pål ble en perfekt wingman, som skrøt Ola opp i skyene, tenkte jeg at det sikkert var greit for ham.
Ola kommer jeg aldri til å møte igjen, han bor et eller annet sted langt unna, og var bare på besøk hos Pål en helg. Jeg føler på at jeg ikke var hyggelig nok da jeg sa hade til ham på morgenen når han dro, men det er vel ikke så lurt å sende ham en melding på face, når det bare er for å avslutte på en koselig måte .. Det viktigste er å ordne opp så godt som mulig med Pål. Ikke at det er viktig for meg sånn sett, kjenner ham ikke så godt, og har aldri hatt noe på gang med ham eller noe. Men ville ikke lukke alle dører for at det kanskje kan skje noe en gang, bare for at jeg trengte trøst ei natt