Fra nach til noe mer?

Started by Gutt20, April 25, 2013, 14:43:19 PM

Previous topic - Next topic

Gutt20

Ble med ei jente hjem etter at vi hadde vært med flere andre på vors + byen i helga. Der ble det roting med klærene av, men ikke "fullverdig" sex.

Jeg er keen på å få noe mer ut av dette, da jenta i mine øyne er aldeles nydelig.

Vi tøyset og tullet masse på vors, på vei hjem til henne og morgenen etterpå. Bortsett fra det, har det vært veldig lite kontakt mellom oss noen gang, selv om jeg har sett henne litt på byen og slikt tidligere. Med andre ord så kjenner jeg henne veldig lite, og inntrykket mitt er derfor at hun er sexy og morsom - stort mer vet jeg egentlig ikke.

Jeg bor i en relativt liten by på østlandet (20-30k innbyggere), og hun flytter for å studere videre i høst (vi studerer begge nå, men ikke samme fag). Ingen av oss er opprinnelig fra byen vi bor i nå. Vi har nok derfor et naturlig tidsperspektiv som i førsteomgang varer ut sommeren. Etter det har jeg ikke peiling.

Vi har noen felles venner.

Mitt spørsmål er da: Hvordan går jeg frem om jeg er keen på å få til en greie av et eller annet slag (som kan vare ut sommeren, f.eks.)? Eller betød det at vi "bare" rotet heftig at hun ikke er interessert i noe mer? (Hadde hun vært dritkeen, så hadde det vel kanskje gått all the way?)

Johan

Quote from: Gutt20 on April 25, 2013, 14:43:19 PM
Mitt spørsmål er da: Hvordan går jeg frem om jeg er keen på å få til en greie av et eller annet slag (som kan vare ut sommeren, f.eks.)? Eller betød det at vi "bare" rotet heftig at hun ikke er interessert i noe mer? (Hadde hun vært dritkeen, så hadde det vel kanskje gått all the way?)

Hvor langt gikk du etter at klærne var av, og hvordan stoppet hun deg?
INFJ

Gutt20

Fingring, litt slikking, + lett runking.
Hun måtte på jobb dagen derpå (2-3-tiden), klokken var nærmere fem om natten. Begge var trøtte.
Før det var det mye roting.

Johan

#3
Quote from: Gutt20 on April 25, 2013, 14:59:12 PM
Fingring, litt slikking, + lett runking.
Hun måtte på jobb dagen derpå (2-3-tiden), klokken var nærmere fem om natten. Begge var trøtte.
Før det var det mye roting.

Jenter som sier de er trøtte er enten livredde for å forsove seg eller vil vente for ikke å virke for slutty. I dette tilfellet tror jeg det siste. Selv om de sier de er trøtte, går det som regel fordet. Selv pleier jeg å fingre henne utenpå trusa mens jeg beskriver en kinky fantasi i øret hennes. Om hun sier hun er trøtt så fortsetter jeg bare helt til hun fysisk tar hånda mi vekk. Da smiler jeg og sier det går helt fint, trenger ikke skje noe i kveld. Snur meg litt vekk, og minimerer berøringen. Tar hun noe mer fysisk initiativ ETTER dette, f ex tar deg i håret, biter deg i halsen eller stryker deg på låret kan du prøve igjen.

PS: Ofte vil jenter stoppe deg om du drar ned/tar av trusa hennes, da er et bra tips å ta den på plass igjen og heller dra den til side. Aner ikke hvorfor, men det funker som regel. Tror det har noe å gjøre med at hun tenker at "trusa bare skled til side, og jeg kunne ikke noe for at det plutselig skjedde" som en unnskyldning for å beskytte selvbildet.

Edit: Hun virker keen, du kan treffe henne igjen. Kanskje ta en øl sammen før dere stikker til deg, så kan du prøve igjen. Det har vært jenter jeg har forsøkt opptil 15-20 ganger samme kveld før det tilslutt har gått. Greia er at hun må føle hun har gitt deg motstand og dermed bevist overfor seg selv (og deg) at hun er en ordentlig jente. Noen ganger behøves det ingenting overhodet, andre ganger tar det litt lengre tid.
INFJ

VB

Enig med Johan her, hun virker keen (tro på det til det motsatte er bevist). Jeg vil også si at hvis dere var nakne i senga og gjorde ting med hverandre selv om det ikke var tiss i tiss så er det ikke noe å stresse over.

Quote from: Gutt20 on April 25, 2013, 14:43:19 PM
Mitt spørsmål er da: Hvordan går jeg frem om jeg er keen på å få til en greie av et eller annet slag (som kan vare ut sommeren, f.eks.)? Eller betød det at vi "bare" rotet heftig at hun ikke er interessert i noe mer? (Hadde hun vært dritkeen, så hadde det vel kanskje gått all the way?)

Hvis du har nummeret hennes så bare ta kontakt, ring henne og prøv å få til en litt leken tone ala det dere hadde (Hvis dere har interne spøker fra helga osv så er det gull). Så inviter henne med på et eller annet, eks en pils for å bli bedre kjent.

Har du ikke muligheten til å kontakte henne direkte må du enten vente til neste gang du møter henne å få frem den lekne tonen igjen, eller rådføre deg med noen venner om de kan hjelpe til å få dere på samme fors igjen til helga eller noe.

Det viktigste er at du har et avslappet forhold til henne og ikke virker for desperat. Går det veien er det kult, går det ikke veien så finner du en ny jente snart uansett.

Sola

Jeg tror hun er keen, kjør på! Jeg er ofte sånn at jeg trenger en natt med roting og bare sove sammen før vi har sex neste natt vi er sammen. Da føler jeg meg tryggere og mer komfortabel med vedkommende.

NÅr det gjelder "trusa bare gled til side", tror jeg det har med at når trusa er på, er det kun snakk om fingring, men så snart den er av, er det mange menn som bare setter igang å hamre i vei, noe som er digg for ham men mest sannsynlig ikke henne.