Jeg tester gutter, alle gutter, hele tiden, uten å tenke over det. Jeg aner ikke hvorfor jeg startet med det, eller hvorfor jeg tror folk er villige til å ting for meg, men jeg legger først merke til det når jeg får "nei". Eksempler kan være på en fest hvor begge sitter "har du lyst til å hente drikken min i kjøleskapet". Det er som sagt først når jeg får "nei" at jeg forstår hvor utrolig teit spørsmål det er. Det er ikke sånn at jeg automatisk tiltrekkes av folk som gjør ting, eller ikke gjør ting for meg, men jeg blir litt satt ut av å få "nei" og det er positivt. Får jeg "nei" på noe som det for meg er "naturlig" at gutter gjør (for eksempel ikke tar med drikken min når han er i kjøleskapet) så er det utelukkende negativt.
Denne oppførselen har jeg vært klar over ihvertfall i fire år, på en måte så vet jeg at det er feil, men på den andre siden så har jeg ikke lyst, fordi det er jo litt deilig med folk som gjør ting for meg og. Etterhvert vet jeg hvor jeg har gutten og jeg vet hva det er greit å spørre om og hva det ikke er greit å spørre om.
Er det feil av meg å "teste" folk på denne måten? Jeg vet ikke...
Det jeg vet er feil, og som jeg heller ikke gjør, er å bli sur. Vil ikke gutten reise seg å hente drikken min så sier jeg bare "okej, kommer straks" og løper å henter drikken selv. Jeg forventer aldri å få ting gjort, jeg vil bare teste grensene og se hva som skjer...