Haha, Smooth, enig i at sinne (hvertfall midlertidig) faktisk kan hjelpe! Det er hvertfall en følelse som gir mer energi enn å bare være lei seg
Men det kan være litt vanskelig å holde på sinnet særlig lenge også.
@FatBoy, du har et poeng, og jeg skjønner hva du mener. Kan kanskje prøve det. Samtidig, følelser forandrer seg ikke så mye bare ved at man vet de er der heller? Er vel kanskje noe med å kjenne litt på dem, og
så gå videre, da. Haha, så innlegget ditt her for noen timer siden, du er en god motivator - stakk rett på biblioteket og utsatte heller å svare
Du har helt sikkert rett i at det kan hjelpe å finne en annen, Potet. Jeg er bare litt usikker på etikken rundt det. "Du skal alltid behandle et menneske som et mål i seg selv og ikke bare som et middel for noe annet", mente jo Kant. Ikke for at jeg slavisk følger Kants etikk, men det kan være litt problematisk sånn sett å bruke et annet menneske for å komme over noen. Samtidig så
er jeg jo enig med deg i at det kan hjelpe.
Sånn for min del, så vet jeg allerede godt at det er mange andre jeg kan passe like godt sammen med. Det er bare at han er såå bra, og noe i meg vil ikke gi opp håpet
Det er også vanskelig å glemme ham pga. at han tar kontakt, og jeg
vil ha kontakt med ham.
Forøvrig enig i at det pleier å lønne seg å ha lite kontakt, men ikke gå så langt som facebook-sletting. Det går eventuelt an å gjøre sånn at det ser ut som man er avlogga hele tida for personen, da lyser ikke profilbildet til personen opp øverst blant favoritter på chatten heller