Takk for tips, har gjort det om litt. Er ikke noe alternativ for meg å droppe å si hva jeg studerer. Har noen noe imot psykologi, så er det ikke rette mannen for meg uansett
Synes den setningen ser litt "amputert" ut uten noe mer enn hva jeg studerer, men mulig det ikke har noe å si. Synes dere dette bedre ut? Er det noe mer som kan gjøres bedre, eller fullstendig forandres?
Om seg selv
Hei,
Jeg er ei 25 år gammel jente som leker meg igjennom livet. Jeg er målbevisst og fremtidsrettet, men enkel å distrahere med nye impulser. Min siste impuls er å prøve å bo i alle verdensdelene, si fra om du har lyst til å bli med til Asia eller Australia.
Jeg gjør det jeg liker, og liker det jeg gjør, selv om det kanskje ikke virker så positiv når det er midt i eksamensinnspurten. Til jul er jeg ferdig med min master i psykologi.
På fritiden lever jeg A4-livet, med venner, trening og reising. Treningen skjer stort sett på studio, venner er viktige og jeg foretrekker å reise til nye spennende steder, men ei uke med sol, sand og strand er heller ikke feil.
Fun fact; Jeg er elendig til å gjøre kortkunster, men må prøve hver gang jeg får en kortstokk i hendene.
DrømmepartnerJeg liker gutter jeg både kan snakke og leke med. Ingenting er mer sexy enn reflekterte menn, muligens med unntak av spennende, eventyrlystne og morsomme gutter.
At du har egne interesser tar jeg som en selvfølge. Du bør være intelligent, jeg foretrekker menn som er kreative, og jeg smelter dersom du kan å lage mat.
Jobb og interesser
- Supersmart
- Lett å engasjere
- Ikke redd for å være søt og jentete for å få viljen min