Quote from: Selveste on May 12, 2013, 18:04:51 PM
Har tenkt litt på dette i det siste. At det er en dårlig ide når man drar ut å kun ha fokus på jentene. Spesielt hvis man begynner å få litt resultater, kan det bli altfor lett å bli opphengt i å bevare resultatene, som; i dag MÅ jeg få med en jente hjem, få nummer, eller liknende. Et konstant press fra seg selv om å prestere. Føler det er en virkelig forferdelig innstilling å ha. Som en bieffekt subkommuniseres det i tillegg til jentene.
Jeg tror svaret kan ligge litt i overflodsmentalitet:
"Hvis jeg ikke får pult i kveld er det ingen fare, fokuset ligger på å sosialisere og ha det gøy. Dersom jeg ikke får pult, er jeg så uansett ett steg nærmere å få pult en annen kveld".
Dersom man føler et konstant press om å prestere kan det være lurt å se på kvelden i en større sammenheng. Du kan for eksempel sammenligne deg selv med hvordan du var for seks måneder siden. Nå har vi gått ut i lag i et halv år ca? Du har ihvertfall hatt en utvikling jeg aldri har sett maken til
Jeg husker da vi stod med baren på lille rundt juletider og jeg pushet deg bortpå to jenter og du var ganske nølende, mens nå drar du damer med deg hjem så godt som hver helg! Heck, det tok meg sikkert et halvt år fikk jeg fikk mitt første kyss på byen. Du burde være stolt over egen utvikling, Selveste!
Quote from: Selveste on May 12, 2013, 18:04:51 PM
Hvilken innstilling pleier dere å gå ut med?
Og føler dere resultatene med det motsatte kjønn preger humøret deres?
Jeg har hatt samme tankene som deg angående dette. "FAEN. Må ha MUS i kveld!" *Løper rundt på Scotsman som en hodeløs høne og åpner alt som lar seg åpne*
Stylish: Hei...Hva heter du?
Jente: Olivia....Hva heter du?
Styllish: Stylish heter jeg... Hyggelig å hilse på deg Olivia..Du studerer, eller?
Jente: Ja, jeg studerer til å bli sykepleier!
Stylish: Ah, okei! *Heeeeeelt åpenbart at jeg ikke kunne gitt mer F og det lyser fint gjennom at jeg KUN vil pule
*
Jente: *Snur seg og går før jeg får sagt ett ord mer
*
Fint innlegg, fikk meg til å resonnere over ting. Lykke til med resterende eksamener, så snakkes vi snart!