Skal vi se...
Hei og velkommen til min profil.
jeg bor for tiden i Lillehammer, der jeg gjør ferdig utdannelsen min som barne og ungdomsarbeider, som betyr at jeg har blitt en reser på barnesanger og bleieskift! Jeg liker å filosofere over livets små gleder og For meg er ambisjoner og drømmer viktig!. En ting jeg alltid har drømt om er å dra på løvesafari i afrika og leve som en ekte innfødt, det må være sinsykt spennende! eg er også født med et stor konkurranseinnstinkt og har allerede begynt å løpt før du har fått sagt "første man til..", så vær klar for å bli utfodret i alle tenkelige aktiviteter. Tidligere aktiviteter har inneholdt snøballkrig, prikkedøden og en dag i samme seng.
Det sier seg selv at Du må like å reise, for jeg reiser mye og trenger en jente deretter! Lekenhet er en stor del av meg, så du må helst være i konatakt med barne i deg og ikke ta deg selv så seriøst. Jeg liker å leve et spontant liv, så om du liker kun å sitte hjemem i sofaen og se på yv, er du nok ikke jenta for meg, men vis du vil ha mange spontante turer, spennede opplevelser og er glad i å oppleve nye ting, er du nok den jenta jeg ser etter!