Quote from: Roark on May 29, 2013, 04:02:30 AM
Jeg sier også at vi skal sove sammen. Så har vi sex.
<3
Haha, luring
Quote from: Mr.Thomas on May 29, 2013, 08:28:34 AM
Hey Greeneyed,
Setter pris på at du har selvtillit nok til å komme til ett sjekkeforum for å finne ut av ting! Tøfft.
Mange gode svar her og folk har gode intensjoner om å hjelpe!
Håper ved svaret mitt å få deg til å få bedre innsikt i hvordan oss gutter oppfatter en slik situasjon.
Dette er kun mitt perspektiv (2 cents) så blir ikke fornærmet om du synes alt jeg sier er vrøvel..
Problemet her er en mangel på forståelse av menn;
Vi blir validert av sex.
Du er redd for å bli utnyttet av gutter for sex men du utnytter selv gutter for personligheten dems?
"What You Hate Most in Others, is the Shadow Within Yourself"
Sier meg da enig med Rorak..
De eneste menn du kommer til å finne med denne fremgangsmåten er tafatte gutter som ikke tør å sette grenser mest sansynlig pga mangel av overflod..
Needy / desperate gutter er nok ikke akuratt "drømme mannen".
Skjønner at du ønsker en mann som har empati for din situasjon og tålmodighet med deg, men vi har også respekt for vår egen tid og vet å sette grenser.
Takk for svar av deg også, Mr.Thomas, setter pris på det
Er jo anonym her, så det føles ikke så skummelt å være såpass åpen, men takk. Det virker som det er normale og oppegående folk her, i motsetning til mange andre steder på internett, så jeg syntes dette var et greit sted å stille spørsmål
Jeg skjønner at dere føler dere validert av sex. Men blir man ikke validert av at ei jente som man nettopp har møtt vil sove og kose med en også (ikke i samme grad, men likevel)? Man må da ha gitt et ganske godt førsteinntrykk da! Det er jo forskjellig fra jente til jente hvor mye validering som faktisk ligger i en handling, og det å ligge med noen er på en måte en så stor "investering" fra min side, hvertfall, at hvem som helst ikke får den valideringen. Da ville den også betydd mindre.
Jeg synes det var interessant, det du skriver om å utnytte gutter for personligheten deres. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener? Er det å prate og flørte med en gutt utnytting, fordi man trenger mer enn én kveld på å finne ut hvor godt man liker ham? Er det utnytting å kysse, kose og sove med en gutt, fordi man ikke vil gå lenger enn dét den kvelden? Hvorfor? Hva kan ei jente gjøre, da, hvis hun ikke har noe mål om å "lure" gutten til å bare kose og sove sammen, men virkelig er tiltrukket av ham, og vil være mer intim samme kveld - bare ikke SÅ intim? Det er jo ikke meninga å skape forventninger om at det skal skje noe mer.
Greit at ikke drømmemannen er tafatt og desperat, men en som ikke er desperat burde da også kunne være trygg nok på seg selv til å ikke måtte ha validering i form av sex ved første møte? En som ikke synes det er verdt å bruke litt tid på å bli kjent med meg er jeg ikke interessert i å ha sex med heller. Men igjen, skjønner det kan ses som utnytting når jenta liker kos, og gang på gang sover med samme gutt, uten at hun lar det skje noe mer. Har faktisk ikke tenkt på det, for gutter sier stort sett at de synes det er "veldig koselig å bare sove sammen", så jeg har trodd de synes det er like koselig som jeg synes, selv om de også ville gått lenger.
Håper ikke jeg virker snurt på meningene dine
Er ikke det, synes bare det er litt vanskelig å forstå. Fint med meningsutveksling:)
Quote from: Koraboros on May 29, 2013, 11:23:18 AM
Du sier du ikke turte å si nei. Så øvde du deg på det, og det høres ut som at du har blitt veldig flink til å si nei. Men fortsatt tør du ikke å si ja, så det er nok på tide å øve litt på det også.
Når det er sagt så må du ikke på død og liv skaffe deg erfaring og komme over usikkerheten din. Det er likevel ikke til å stikke under en stol at dette forumet handler om selvutvikling, og det å gå fra å ikke ha noe sexliv til å ha et sexliv er en viktig del av en persons utvikling.
Så selv om de første gangene blir langt ifra perfekte så utvider du komfortsonen din, blir mer erfaren og trygg, og lærer mye om deg selv som du ikke kan lære på noen annen måte. Mitt råd er derfor: Få det overstått. Det er skummelt, men det må gjøres. Som beskrevet her: FUCK IT!
Tror du har rett, har tenkt mer og mer i de baner i det siste. Den selvutviklingen der tror jeg er ganske essensiell for å være mer "fri", og faktisk gjøre som jeg egentlig vil heller enn å la meg stoppe av usikkerhet og prestasjonsangst. Har bestemt meg for å følge dette rådet, har til og med delvis bestemt meg for hvem den første "øvelsen" blir med, haha
(tror det er bedre enn å bestemme seg for en random i fylla).
Quote from: Eddie on May 29, 2013, 11:53:48 AM
Mange gode svar som har kommet i denne tråden, men tenkte jeg skulle bidra med mitt.
Det blir kanskje litt intimt, men hvor god er du på din egen seksualitet?(ikke svar)
Onanerer du ofte, bruker du hjelpemidler, opplever du klimaks osv?(ikke svar)
Hvis du ikke er komfortabel med egen seksualitet, eller oppnår nytelse, så vil det være umulig og sikkert ikke spesielt ønskelig heller å ha sex med andre.
Ettersom det er endel damer som sliter med dette, tenkte jeg bare å nevne det.
Håper det ikke ble for intimt
Du har absolutt et poeng. Ingen her vet hvem jeg er, så null stress
Mulig det blir for intimt for dere om jeg svarer, men kan vel si som det er, at jeg ikke gjør noe sånt i det hele tatt.
Quote from: Lars GV on May 30, 2013, 00:13:12 AM
Greia er at menn tiltrekkes jenter som gjør seg tilgjengelig for han (og at han føler at han har fortjent det, at hun har grunn til å ville gjøre det), men utilgjengelig for andre menn. Det er slik man lettest utvikler følelser som mann.
Når det kommer til utroskap handler det mer om hvor lett/fort en jente kan gå til sengs med enn mann fremfor hvor mange det er, men nå går vi litt utenfor tema i tråden Min feil som sporer litt av.
Skjønner hva du mener. Men hvordan kan man egentlig praktisk få til at han føler seg fortjent til det? Og angående den historien med jenta fra sukker, ville du følt annerledes om du skjønte at jenta faktisk hadde gått lenger enn hun vanligvis gjør, eller ville det fortsatt føltes som en slags avvisning?