Generelt høy standard på klesstil menn ute på byen?

Started by Daredevil, May 30, 2013, 00:00:50 AM

Previous topic - Next topic

Daredevil

I det siste så har jeg lagt merke til at det har begynnt å bli en ganske høy standard på klesstilen til menn i Norge ute på byen i Norge. Føler at jeg ikke greier å skille meg så mye ut lenger ved å ha en kul stil. Er det bare mitt inntrykk og evt. tips for å "kompensere" for dette?

Stemning


Donnie Darko

#2
Hahaha. Mystery's guide to peacocking. For ikke å glemme selvlysende glowsticks og ravebånd:)


Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Vandreren

Hvis du har det andre på plass vil det ikke være noe problem :) det at du kan kle på deg er tiltrekkende selv om andre kan det men det har aldri vært den avgjørende faktoren for hvordan du gjør det, det er bare det som tar kortest tid å fikse på og har mest effekt ifh til tid brukt. Du MÅ ikke kle deg bra for å sjekke damer, Hvordan du oppfører deg og skaper spenning vil alltid være det viktigste. Der vil vi som bruker mye tid på dette alltid ha et lite fortrinn :)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Vandreren


mortenoe

På byen for noen måneder siden pekte jeg bort på en veldig kjekk fyr, med en veldig fin klesstil, og sa til henne at hun burde snakke med han.
"Han er alt for klein for meg!"


Det jeg vil frem til er at jenter er forskjellige. Noen gir blanke faen i klesstil, andre bryr seg litt, noen bryr seg veldig mye.
Klesstil har ikke mer å si enn det du gjør det til selv. Av og til føler jeg mange fokuserer alt for mye på hvilke klær de har på seg.
Det viktigste er å være komfortabel i klærne sine, da har ingenting annet noe å si.
Er du klein eller?

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

mortenoe

Quote from: Selvtillit on May 30, 2013, 22:22:58 PM
Klein? Hvordan kan en person som er kjekk, og har klesstilen på plass, bli stempla som KLEIN, FØR han begynner å snakke?

Han hadde kanskje luket seg ut for jenter som henne. Det var "too much." Når det var så tydelig at han brydde seg veldig mye om hår og klesstil, men hadde han snakket ville kanskje ting gått annerledes. :)
Er du klein eller?

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Som du sier er det kun et virkemiddel. Det kan absolutt avvises! Noen elsker folk som har klær i regnbuens farger, mens andre foretrekker litt mer tidløse.

Stemning

Sånn rent on topic, så er jeg enig i at folk kler seg generellt ganske bra. Noen har prøvd å si at kler man seg noen lunde sånn og sånn så er det bedre enn et flertall osv osv. Jeg syns ikke det er sånn jeg da. Ikke på de studentstedene jeg er på i Bergen. Det som det er dog, er en overvekt av penskjortegutter, slik at ved å kjøre en litt roligere stil og ikke den typiske kort-halvlang-sideskillgreien kan man skille seg ut på den måten.

Selveste

Så enig med stemning. Skjønner ikke hvor den myten om at alle kler seg så dårlig kommer fra. Det stemmer ikke i dere hele tatt. Har uansett venner som ikke kler seg spesielt bra, de drar damer de.

Anders GV

Ofte bedre gjennomføring på vestkantsteder, men flesteparten av menn på byen kler seg dårlig.
Det handler ikke om kul/ukul stil, det handler om kle seg riktig.

Klærne dine er det egentlige førsteinntrykket, å kle seg bedre kommer til å gjøre de 5-15 første minuttene i settet mye enklere.