For Guds skyld, gjør et forsøk. Hvis det er noe du kommer til å angre for resten av livet er det om du ikke gjør et leap of faith når det i etterkant viser seg at du hadde god sjangs. I verste fall om det ikke går, kan du i alle fall patte deg skulderen og være stolt av at du forsøkte. For det er utrolig mye vanskeligere å steppe opp når man legger så mye verdi i det. Bedre å prøve og eventuelt komme seg fort videre istedenfor å være i no-mans-land hvor du bare tenker på denne jenta og derfor ikke engang fokuserer på andre jenter som kan være minst like bra. Been there, done that. Du sparer deg for mye tid og smerte om du gjør et forsøk. Lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg skal go for it neste gang jeg ser jenta. En dag blir det plutselig for seint, noe som senest skjedde med meg dette semesteret da jeg fant ut at en jeg hadde i kikkerten skal til utlandet i et helt år og jeg kommer til å være ferdig med studiet innen hun er tilbake. Ikke gå i samme fella som meg. Så klart, ikke kast deg over henne med en gang du ser henne, men sørg for at du gjør det og ikke venter på at timingen, formen din og alt det der skal være perfekt. Slik jeg tolker det liker hun deg i alle fall litt, og da er det større rom for feiltagelser uten at det vil påvirke negativt. Kanskje hun synes det bare er søtt at du er litt nervøs rundt henne, gitt at hun føler at du vanligvis er en selvsikker person. Lykke til!