Så innforjævlig forelsket

Started by Stemning, June 14, 2013, 05:32:52 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Jeg er så vanvittig forelsket i en jente nå. En jente som er venninne av noen venninner av meg. Ser henne her og der. Jeg tror jeg kan få det til hvis jeg kjører løpet riktig (bare går for det egentlig...) men jeg TØR ikke! Jeg har snakket en del med henne og flørtet masse, og hun er egentlig veldig med på greien. Men jeg gjør ikke noe fremskritt. Jeg har en helt drøy angst for å gjøre noe som helst i den retningen. Jeg har nok satt henne på en pidestall av dimensjoner, men.. hun hører hjemme på en pidestall. Jeg er full og hun er alt jeg vil ha. Men sånn er det imorgen tidlig også. Jeg er forelsket.

Stylish

Hun blonde du stod med på Brukbar i går? Søt jente :)

Eksotisk

Du burde sjappe deg, mann! Du tjener ingenting på å vente! Sjansen for å ende i vennesonen øker med tid!

Hvordan vet du at du er forelsket btw? beskriv :)

SpantaX

Quote from: Stemning on June 14, 2013, 05:32:52 AM
Jeg er så vanvittig forelsket i en jente nå. En jente som er venninne av noen venninner av meg. Ser henne her og der. Jeg tror jeg kan få det til hvis jeg kjører løpet riktig (bare går for det egentlig...) men jeg TØR ikke! Jeg har snakket en del med henne og flørtet masse, og hun er egentlig veldig med på greien. Men jeg gjør ikke noe fremskritt. Jeg har en helt drøy angst for å gjøre noe som helst i den retningen. Jeg har nok satt henne på en pidestall av dimensjoner, men.. hun hører hjemme på en pidestall. Jeg er full og hun er alt jeg vil ha. Men sånn er det imorgen tidlig også. Jeg er forelsket.

Har du angst for å starte et nytt eventyr? Fuck It!! Go for it man!!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Quote from: Stylish on June 15, 2013, 03:15:49 AM
Hun blonde du stod med på Brukbar i går? Søt jente :)

Nei! Absolutt ikke. Min one-itis har mye mer å komme med.  :-[

Quote from: Eksotisk on June 15, 2013, 14:31:36 PM
Hvordan vet du at du er forelsket btw? beskriv :)
(til autowin også)
Tenker på henne hele tiden, tenker på hvordan det hadde vært å ha henne som kjæreste. Blir helt rar rundt henne, mister all "game". Alltid redd for å drite meg ut. Alt jeg har lært meg å ikke være kommer tilbake. Det positive er iallefall at hun gir gode signaler selvom hun merker at jeg er nervøs.

Quote from: SpantaX on June 15, 2013, 15:23:12 PM
Har du angst for å starte et nytt eventyr? Fuck It!! Go for it man!!
I KNOW  ::) Får kjøre på i morgen, tror jeg ser henne da. Hvis ikke skal jeg love meg å spørre henne om å finne på noe på tomannshånd. (Det har vi ikke gjort noe av selvfølgelig, mtp. at jeg choder helt ut med hun her.)

Potet

For Guds skyld, gjør et forsøk. Hvis det er noe du kommer til å angre for resten av livet er det om du ikke gjør et leap of faith når det i etterkant viser seg at du hadde god sjangs. I verste fall om det ikke går, kan du i alle fall patte deg skulderen og være stolt av at du forsøkte. For det er utrolig mye vanskeligere å steppe opp når man legger så mye verdi i det. Bedre å prøve og eventuelt komme seg fort videre istedenfor å være i no-mans-land hvor du bare tenker på denne jenta og derfor ikke engang fokuserer på andre jenter som kan være minst like bra. Been there, done that. Du sparer deg for mye tid og smerte om du gjør et forsøk. Lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg skal go for it neste gang jeg ser jenta. En dag blir det plutselig for seint, noe som senest skjedde med meg dette semesteret da jeg fant ut at en jeg hadde i kikkerten skal til utlandet i et helt år og jeg kommer til å være ferdig med studiet innen hun er tilbake. Ikke gå i samme fella som meg. Så klart, ikke kast deg over henne med en gang du ser henne, men sørg for at du gjør det og ikke venter på at timingen, formen din og alt det der skal være perfekt. Slik jeg tolker det liker hun deg i alle fall litt, og da er det større rom for feiltagelser uten at det vil påvirke negativt. Kanskje hun synes det bare er søtt at du er litt nervøs rundt henne, gitt at hun føler at du vanligvis er en selvsikker person. Lykke til!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Igår kom hun på en fest jeg var på hos en kamerat, endte med magisk klining og dansing hele natten.. og skal være med henne på onsdag. FUCK YEAH  ;D ;D

Potet

DET er god stemning! +1 og 2 thumbs up fra meg. Det er 1000x så vanskeligere å steppe up når du har følelser og legger mye verdi i det og det fortsatt ikke har skjedd noe mellom og du føler en viss usikkerhet selv om det absolutt er spenning der. Makes me wanna go on a adventure.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Bozzern

Utrolig bra, Stemning! Kjenner jeg er ganske så misunnelig på deg nå...  ::) Lykke til!

Stemning

Takk gutter! Jeg skal på date, haha. Jeg er aldri nervøs for hvordan dater går normalt, for det er som regel ikke så farlig. Nå er det litt farlig, men jeg tror det skal gå bra når vi allerede har rotet rundt og vært i boble sammen i timesvis på fest (hun ble ikke med hjem though, men jeg prøvde ikke så hardt heller). Det er litt gøy når det er kriblings.

Potet

Forventer rapport på hvordan (eller rettere sagt, hvor bra) det går :). Du får ikke noe lykke til fra meg, men du får heller en oppfordring om å kose deg og bare konsentrere deg om å ha det gøy og så lar du eskaleringen gå sin naturlige gang. Du vet hun liker deg og det er ikke noe vits i å spille masse mindgames. Det er den innstillingen du skal ha og da kommer det til å kjempebra!

Greeneyed

Åh, du jeg elsker å lese dette! Vær så snill å holde oss oppdatert, dette lukter happy ending lang vei! Karmapoeng og gode tanker sendes i din retning :)

Stemning

Quote from: Potet on August 13, 2013, 05:18:12 AM
Forventer rapport på hvordan (eller rettere sagt, hvor bra) det går :). Du får ikke noe lykke til fra meg, men du får heller en oppfordring om å kose deg og bare konsentrere deg om å ha det gøy og så lar du eskaleringen gå sin naturlige gang. Du vet hun liker deg og det er ikke noe vits i å spille masse mindgames. Det er den innstillingen du skal ha og da kommer det til å kjempebra!

Her kommer en update Potet! Jeg syns ikke så mye om å skrive rapporter, ihvertfall ikke om jenter jeg liker, men en liten update må være greit. ;)

Vi møttes for å ta en øl, og en øl ble fem-seks i løpet av drøyt seks veldig fine timer. :D Da vi byttet sted første gang etter om lag to timer fikk hun en arm over skulderen mens vi gikk, og først noen korte kyss neste sted. Stakkar liten ville gjerne holde følge med pilsingen  ::) så hun ble etter hvert litt mer påvirket enn meg, men men. Siste to timene var vi på enda et nytt sted, og der ble det temmelig heavy klining ihvertfall med tanke på at resten på stedet satt og så på fotball eller spilte biljard.. Kvelden endte hos meg, og neste morgen hadde vi en fin frokost og hang ute i solen til hun dro hjem litt utpå dagen.

Jeg er fremdeles utrolig betatt og hun virker veldig sjarmert. Sier masse fint om hvor bra hun har det med meg.  :) Skal finne på mer nå i helgen. Det går veien! ;D

Kanskje jeg har møtt damen som temmer beistet.. ;)