Når det gjelder nettdating, hva tenker dere om å ta første kontakt?
Jeg har tidligere holdt meg til at "de som er intr. får ta kontakt med meg", fordi jeg er gammeldags og redd for å bli oppfattet som desperat.
Men problemet med å la de som er interessert komme til meg, er jo at av 100 som tar kontakt, er det sånn ca 1 som sender noe annet enn "står til", "du var pen" eller annet masseprodusert piss som er verdt å svare på.
Så tenkte jeg at jeg må prøve å ta iniativ selv, likestilling og alt det der.... Men det virker som en slags "karmic justice", for de jeg tar kontakt med virker ikke å være så veldig interessert i å holde kontakten med meg. Så, er det noe i myten om at jenter som tar første kontakt er desperate? Er jeg bare rett og slett uinteressant? Sikter jeg for høyt?
Altså, de fleste svarer høflig, men de svarer kun på det jeg spør om, de spør ikke tilbake eller viser andre tegn på gjensidig interesse.
(Nå virker det også som de jeg synes er mest interessante har en eller annen grad av sosial angst, men alikevel..)Så leste jeg
dette blogginnlegget, og der sier dere jo svart på hvitt at
" De fleste får allikevel sjelden meldinger fra jenter, og når de gjør det kan du ta deg f på at det ikke er fra en de er veldig interessert i å være sammen med".
Så da er det kanskje best å overlate det til andre alikevel?
(Gutter må gjerne svare).