Quote from: Lars GV on June 17, 2013, 21:45:03 PM
Utseende er en forutsetning for interesse. Denne interessen gjennom fysisk tiltrekning gir dere tid sammen slik at han kan utvikle en sterk emosjonell tiltrekning, som går på mer enn utseende og som varer også når utseende falmer.
Det er ikke slik at enten liker han bare utseendet ditt, eller bare personligheten din. Hvis han kun er interessert i utseende ditt vil han aldri gå inn i et forhold med deg uansett.
PS: Hvis du frykter å bli dumpet når du er "40 og feit" så kan du holde deg i form, spise bra og mosjonere sånn at du ser best mulig ut også når du blir eldre
Hmmm......
Quote from: Lars GV on June 17, 2013, 21:45:03 PM
Du har egentlig to muligheter: Du kan enten klage på "hvorfor er menn slik og slik", eller du kan prøve å forstå deg på menn og ta ansvar for din egen lykke ved å spille på det som funker.
Gjett 3 ganger hvorfor jeg ble medlem her
Men det virker som det kan ta litt tid før jeg får den forståelsen innabords, tror jeg. Men jeg jobber med saken!
Quote from: Solskinn on June 17, 2013, 22:00:53 PM
Utseendet falmer også hos guttene. Utseendet starter interessen.
Hvis han kun er interessert fordi du ser bra ut er han ikke noe for deg. Men det er derfor man skal bli kjent også. For å se om det er noe videre å bygge på.
Det er ikke no galt med deg, men kanskje du er redd for at menn ikke skal se deg for den du er?
Ja det gjør det, derfor jeg prøver å bare tenke om vi matcher på personlighet. Altså, hvis fyren ikke har humor NÅ så kommer han ikke tl å plutselig få det i fremtiden heller, og da kan jeg like gjerne spare meg noen kjedelige dates, om du skjønner?
Ja, jeg må vel bare innrømme det ja.
Quote from: Solskinn on June 17, 2013, 22:00:53 PM
Men hvordan kan de vite at det er deg de vil ha utifra profiltekst og bilder. Det vet jo egentlig ingen før de har truffet deg og fått snakket med deg litt, vært litt med deg. Det er ikke slik at profilteksten sier alt heller. Så hvis en mann kun ser profilteksten, kan de fortsatt ikke vite at du er drømmedama. Og du kan heller ikke vite om mannen er drømmemann utifra et hei eller en nøye investert melding på innboksen.
Syns du likevel skal gi menn en sjans, om du liker det du ser og hva han har skrevet.
Min "The One", skrev bare hei som førstemelding. Det endte i en 10timer lang date, jevnlig treff, og forelskelse.
Hva skal en ukjent mann gjøre for å få din interesse, om han ser deg sitte på kafe alene? Du har ikke en profiltekst skrevet på en plakat du bærer.....Hva skal han si? Han starter selfølgelig med ett hei, og så er ting igang......
Hehe godt poeng. Men jeg tenker at.... og det er helt sikkert feil... Men at, det må jo være NOE mer enn utseende som gjør at de gidder å sende en melding? Hvertfall hvis de ønsker svar på den? F eks at vi begge er Harry Potter-fans eller noe i den duren?
Jeg gir de en sjangs hvis jeg liker det de har skrevet, men det jeg sutrer over er at det er sånn ca 1 av 100 som skriver noe jeg liker. Og hvis jeg finner en profil jeg liker som jeg tar kontakt med (skjedd sånn ca... 5 ganger eller noe), så virker de like uinteressert som jeg er i de 99 andre som sender til meg... Så, skyldes det noe jeg gjør feil? Eller er det bare at damer som tar første kontakt er pr. definisjon desp? Eller er jeg bare rett og slett for stygg?
Enig i at IRL har man ikke samme screeningmuligheter, så det er litt lettere å akseptere ett hei... Men IRL har jeg jo heller ikke proklamert for alle at jeg digger Harry Potter, så de kan velge det som samtale-emne liksom