Fikk en invitasjon til fest fra en venn. Han har mange andre folk jeg ikke kjenner, og jeg ville møte nye folk.
Etter
denne episoden så har jeg lært mye. Tenkte jeg bare skulle ta det med ro og drikke, og se hva det blir til. Etterhvert så kom det noen flere og jeg så meg ut ei fin ei, og tenkte jeg ville prøve meg på henne.
Etter en liten stund så havnet hun i sofaen ved siden av meg, vi begynte å prate og jeg hadde ingen problemer med det. Plutselig kom venninnen bort og satt seg på henne og de begynte å kline, jeg ble veldig tent av dette. Så snart venninnen hadde gått bort begynte vi å kline og beføle hverandre, jeg hadde ingen grunn til å stoppe meg selv.
Hun var fantastisk til å kline. Men jeg følte meg ikke knyttet til henne, jeg har lært og ville ikke være for mye frempå. Jeg fokuserte på andre ting innimellom.
Etter en liten klinestund så sa hun at hun nesten ble kåt av det, jeg svarte med noe seksuellt men samtidig ikke åpenbart. Jeg tror jeg bare kunne dratt henne med på et rom her, jeg hadde følelsen av det men gjorde det ikke.
Etterhvert dro vi på byen og her begynner ting å gå til helvete. Hadde det veldig greit en god stund, men plutselig forsvant hun (var vel litt for pågående). Jeg ventet utenfor en stund og pratet med noen andre, også gikk jeg inn og letet. Gikk rundt hele lokalet, men fant henne på vei ut.
Jeg følte jeg klarte å vinne tilbake lysten litt, jeg spurte om hun ville bli med til meg (hun hadde spurt tidligere om jeg bodde alene, tok det som et bra tegn). Fikk dårlig respons og hun prøvde å finne venninnen. Venninnen hadde stukket hjem, og etter en telefon var planen at vi skulle på nach hos venninnen.
På vei mot taxi var det god stemning og lysten var der fortsatt, men her kødder jeg det virkelig til. Når vi nesten er der så spør hun hva jeg vil, og jeg svarer at jeg sikter mot forhold. I ettertid så tror jeg heller jeg skulle sagt noe som "Får se hva som skjer".
Når vi var halveis i taxikøen så fikk hun en telefon, og hun sa hun måtte snakke alene og gikk bort litt. Jeg holdt fortsatt køen og trodde hun ville komme tilbake, men det skjedde aldri. Når jeg hadde kommet til enden gikk jeg rundt for å se etter henne, men hun var borte. Prøvde å ringe henne et par ganger, men kom bare til telefonsvar. Jeg tok taxi alene hjem, og sitter nå og skriver dette.
Jeg er litt beruset, men ikke full. Så jeg har lært noe av dette. Jeg ser jeg kunne fått meg et ligg tidligere, kanskje en mulighet for trekant (venninnen til og med antydet det...). Jeg tabbet meg skikkelig ut med å være for ærlig og direkte angående det med forhold, skulle vært mer tvilsom. Opplevde også noen andre som prøvde seg, jeg ødela for de med glans ved å ta rundt henne og begynne å kline. Var også en som spurte meg om hun var dama mi, svarte "iallefall kveld så er hun det" og smilte lurt (hun hørte det ikke).
Sammenlagt så var dette en mye bedre kveld enn jeg hadde håpet på. Var dårlig slutt men jeg merker fremgangen likevel, og neste gang så er jeg enda bedre. Jeg vet nå at jeg er god i starten, men må bygge videre for å komme helt i mål
EDIT: Jeg burde skjønt hun ville ha ONS. Det hadde ikke vært noe problem for meg heller. Samtidig kan det hende det var eksterne årsaker til at hun forsvant, jeg finner begge deler sannsynlig.