Kort oppdatering. Fikk svar på meldingen på torsdag, og hun sa hun skulle sove hos venninnen på fredag... Jeg sendte en åpen invitasjon til å se meg senere på kvelden, sa hun skulle sende en melding. Har ikke hørt noe siden...
For meg blinker varsellampene nå, hun viser alt for lite interesse. Hadde hun vært interessert nok så hadde hun gjort mer for å se meg.
Siden handlingsmønsteret mitt er forandret så blokkerer jeg det som begynte av følelser, og finner andre ting å gjøre. Jeg tar dette som en avvisning. Merket jeg ble litt irritert, men det gikk over når jeg fikk sosialisert litt med venner. Merkelig nok så føler jeg meg helt topp, er fullstendig klar for å aldri se henne igjen.
Mulig hun tar kontakt når hun ikke hører et ord fra meg, men da bør interesse nivået være ganske høyt før jeg gidder.
Kastet meg like greit over sukkerprofilen igjen, og var pålogget et døgn. Fikk et gult hjerte og en melding fra ei, svarer så kreativt som overhodet mulig og det fungerer. Fyrte også avgårde meldinger til de 3 peneste i nærområdet. En ble lest og aldri besvart, den andre er ikke lest ennå og den tredje ble til en samtale.
Problemet er at jeg ikke har tid til å date. Blir vel til at jeg gjør som mange jenter gjør på sukker, søker bekreftelse... Får se om jeg gjør noe mer ut av det.
Ellers føler jeg meg sugen på å gå ut på byen og sjekke. Har ikke fått gjort dette så mye grunnet tid, men nå kommer heldigvis ferien min snart. Føler meg bare sykt klar mentalt sett.
En annen morsom ting jeg har begynt å gjøre er å prate til tilfeldige folk, og det skjer bare automatisk. Har fått en slags trang til å måtte prate med folk og sosialisere meg. Dette skjer som regel når humøret mitt er på topp og jeg føler meg positiv, og det er stort sett alltid når jeg er med andre.
Før kunne jeg gjerne sitte hjemme noen dager og spille/se på TV alene. Dette er snudd fullstendig på hodet. Har null lyst til å spille, og det er lite interessant på TV. Det er kjedelig å sitte alene, og jeg må gjøre noe hele tiden, og helst sammen med noen andre. Aktivitetsnivået har gått rett opp og jeg har tatt av meg ca. 6kg uten trening eller kostholdsendringer. Jeg ligger rundt idealvekten, men synes det var en interessant endring likevel.
Har innsett nå at jeg ikke bare lærer å bli bedre med jenter. Jeg legger faktisk om store deler av livet mitt og tankegangen.