Nå har det skjedd noe. Fra samtalen vi hadde igår virket alt supert, skulle ringe når jeg var ferdig med jobb. Var ferdig på jobb 22:00. Hun hadde lyst til å sove hos meg inatt (har til og med enkeltseng), og virket keen på meg.
Jeg ringte når jeg var ferdig og spurte om hun var klar. Hun sa hun var i dusjen og at jeg skulle ringe litt senere. Jeg ventet en halvtime og ringte igjen, men nå tok hun ikke telefonen. Jeg tenkte at hun sminket seg eller noe, og gikk og handlet litt ting jeg trengte i mellomtiden. Ba henne sende en melding på face når det passet.
En halvtime etter dette så ringte jeg igjen, men nå fikk jeg opptatt signal. Fortsatte å ringe hvert 5. minutt etter dette til hun hadde lagt på den andre samtalen. Etter 20 minutter så ringte det lenge, hørte en skurrete lyd men det la på (vet hun har dårlig dekning). Jeg ringte med en gang igjen etter dette, og det ringte noen sekunder før jeg fikk opptatt signal (hun la på).
Jeg begynte å se mørkt på det, og følte meg litt skuffet. Jeg gikk ut for å kjøre for å muntre meg opp. Jeg prøvde å ringe igjen 2 ganger til, først ringte det bare ut. Andre og siste gangen gikk det noen ring før hun la på, klokken var da midnatt.
Jeg ga opp, ble litt sur, og skrev "Du sa jeg skulle ringe, nå gidder jeg ikke mer..." på face.
Ingen av de 2 meldingene er merket som "sett". Og hun ble offline kort etter dette.
Hvis jeg skal gjette vilt så har hun fått napp hos noen andre. Jeg føler dette har eksterne årsaker som jeg ikke kan styre.
Hun kan få en sjanse til, men nå er hun nødt til å jobbe for den. Jeg kan ikke finne meg i at noen kødder med følelsene mine. Jeg har lyst på henne, men jeg føler ikke jeg MÅ ha henne. Hvis ikke hun kan bestemme seg snart så går jeg videre.
Jeg hadde litt forhåpninger og gledet meg litt tidligere idag, og jeg ble litt trist nå. Men jeg er ikke i nærheten så trist som jeg ville blitt før.
Ingenting av dette stopper viljen min til å fortsette, jeg SKAL klare det, om ikke med henne så blir det noen andre. Og jeg har reserve planer uansett, sitter med en drøss av alternativer
Hva mener dere? Hva gikk galt her? Gjorde jeg noe galt? Finner ikke noe selv...