@apekatt, skal gjøre det men tror jeg bytter ut bøffe tlf/lommebok med en fin hatt eller noe. Vanskelig å overbevise en lynsjemobb om at du "bare tulla"..
@lisa, kommer til å snakke med flest mulig jenter. punktum. hva de har på seg er ikke så vesentlig
men ok, jeg "må" approache om dama har f eks rød t- skjorte/runde solbriller/ whatever, UANSETT hvordan dama ser ut. Haha blir interressant!
@potet, god idé!
@spantax, ok!
Kom igjen folkens, keep em coming, her er sjansen deres til å sende en (eller flere) tulling(er) inn for å drite seg ut!
(jeg tar også i mot ordentlige challenges der målet er spesifikk lærdom)
Dere sender oss på bootcamp på en måte.
Skriv før søndag kl 11!
-Kommer til å ta en av dagene og fokusere på å gå for kysset etter 3 min
-sjekke opp en dame med en dorull i hånda
-en av dagene fokusere på å lede chicks hit og dit, og "venue-change"..
-approache og gå dritnærme og stirre henne rett i øynene med bedroom eyes
-åpne med å måle henne opp og ned
-åpne med å gi folk klem
-"sacrifice the virgin", altså approach, merge sets og "pawne" hun jeg approacha først for å "oppgradere"
-generelt si hei og hilse på "alle" som kommer innenfor en boble på 2 meters radius
-prøve å sjekke opp 2 venninner og kline med begge
-stoppe moving sets, her har jeg vært litt weak før! Skal knekke koden
-åpne med å si random halvkjente navn som "Tom Selleck"
-åpne med "jeg elsker deg"
-vurderer å ta med den gamle (signerte!!) "the game" boka mi og late som om jeg usikkert leser direkte fra den!
-i dokøen "halla baby, må du bimmelim eller bommelom?"
-gå rundt alene og rope/synge random shit for å venne meg til å gi faen i hva folk tenker
-en dag fokusere på kun "situational" åpnere, om det er om noe som er rundt eller noe hun har på eller w/e
-baby step isolering
-være uenig i / hate alt dama sier fra starten av. "hva drikker du? vodka? æsj jeg hater vodka. liker du ikke rihanna sier du? Jeg elsker Rihanna.."
Noe mer?
-Valkepjokken